Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.12.07. 14:32 AnnGel

Setét erők

A szakdolgozat végén járok már, apróbb simítások vannak hátra, de mintha a gépem/univerzum/sötét erők nem akarnák, hogy befejezzem. Pénteken dolgoztam rajta egy keveset a pasim gépén, elhoztam pendrive-on, otthon nyitom meg, pendrive-ot formázni akar, ajaj. Szerencsére csak egy órányi munkám veszett el, hiszen a szakdolgozat egy régebbi verziója megvan a gépen. Dolgozok rajta szombat este (eh), egyszer csak befagy, gép újraindít, szakdolgozat.doc többé nem nyílik meg. Najó, megnyílik, de fagy, sok volt neki a mellékletként berakott tucatnyi táblázat. Csapkodás, kurvanyázás, sírás után végül megnyitom wordpadben, legalább a szöveg megvan, táblázatok feliratozása, képek, hivatkozások rendbetételével eltellik másfél óra, a kész fájlból csinálok három biztonsági másolatot különböző helyekre. Másnap gép bekapcs, indítanám a helyreállított szakdoga fájlt, hiba: a fájl nincs meg.

A biztonsági másolatok hálisten működnek, a gépemen három különböző helyen 6 féle szakdolgozat van már, remélem, további izgalmakat nem várnak rám.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr505160070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jud · http://judlorin.blogspot.com 2009.12.07. 17:10:16

minden doksit ments le gmailbe (nekem van erre egy külön fiókom), az írás után mindig átküldöm egyik címemről a másikra, és ráadásul arra is jó, hogy visszakeress a levelek között. :) ez arra az esetre is jó, ha az EGÉSZ gép tropára megy egyik pillanatról a másikra.

Ismeretlen_119215 2009.12.07. 19:43:09

jó ötlet ezt rendszeresíteni, ezt a megoldást inkább pendrive helyett szoktam használni (feltöltöm egyik gépről, másik gépen meg le). de adattárolásra is praktikus, köszi!

Cica 2009.12.08. 01:14:54

Pendrive 2004 december. Szakdolgozatot nem erdemes wordben szerkeszteni, mert nem arra talaltak ki. En Pagemakerben csinaltam, es tizedannyit anyaztam, mint barki, akit ismerek.

Ismeretlen_119215 2009.12.08. 09:59:56

Cica, sajnos formai követelmény :( Van egy template fájl, amibe másolgatni kell, és megadták, hogy MOfficban készítsük el XP alatt ésatöbbi. De a pagemakernek utána nézek, köszi!

gillz 2009.12.08. 10:28:11

word formai követelmény? o.O digitálisan is le kell adnod? én a diplomamunkámon tanultam meg használni az InDesignt alapszinten - legalább valami jó is származott belőle :P a gmailre feltöltés valóban hasznos. kalappal a leadáshoz :D

Ismeretlen_119215 2009.12.08. 14:29:18

digitálisan _kell_ leadni. egy rendszer ellenőrzi a formai követelményeket, megadott betűméret, sortáv, címek, táblázatok feliratozása, képek beillesztésének módja stb védésre kell vinni a nyomtatott verzsönt és köszönöm :)

Ismeretlen_119997 2009.12.08. 17:37:00

Sérült fájlok helyreállításánál én online konventerekkel szoktam próbálkozni, csináljon a .doc-ból .doc-ot. Hoztam már vele vissza 90 oldal kutatást leadás előtt nem sokkal :) És igen. Soooook biztonsági másolat.

Jud · http://judlorin.blogspot.com 2009.12.08. 17:45:06

digitálisan kell leadni? voa, ez érdekes. amúgy valószínűleg megkönnyíti a tanár dolgát, ha rá akar keresni szövegrészekre, vajon eredeti-e a mű, vagy összevágták. :D van olyan ismerősöm, aki szokta így ellenőrizni a gyanúsabb dolgozatokat.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.12.08. 20:10:27

Mi ez a nagy rácsodálkozás? Nekem határozottan úgy rémlik, hogy 2005-ös történelem szakos diplomamunkámat is le kellett adni digitálisan is, pedig nem állítanám, hogy a szegedi bölcsészkar geekek gyülekezete lenne.

Ismeretlen_119215 2009.12.08. 20:28:14

adeptus: azóta, hogy mások rácsodálkoznak a netes tantárgyfelvételre, nem csodálkozom semmi csodálkozáson (de szép mondat) :) Jud: igen, állítólag nálunk is rákeresnek arra, hogy nem szószerint másoltunk-e valahonnan. Goroh: szia, rég hallottam felőled :) Online konverter? Máskor megpróbálom. Én google docs-ra próbáltam feltölteni, de túllépte a fél megás max fájlméretet, ezért nem sikerült.

gillz 2009.12.09. 10:45:52

adeptus: az a nagy rácsodálkozás, hogy nálunk mér nem kellett, minek kellett kinyomtatnom két példányban, és leadásra már köttetnem :P Azért digitálisan értelemszerűbben megnézhető a 3D-s modell meg animáció meg ilyesmi. Bár, ha belegondolok, h a konzulensemen kívül nem érdekelt senkit, hogy pontosan mit írtam bele a dolgozatba, ez érthető. A konzulensem meg nem volt ott az értékelő bizottságban, meg a védésen se.

Cica 2009.12.09. 12:55:12

Jézus fasza, műszakin az MSOffice a formai követelmény? Uristen....

Ismeretlen_119215 2009.12.09. 12:59:39

Nem tudom, hogy enyhítő körülmény-e, hogy gazdaságtudományi kar... de a műszakin gyakran rossz a lift, az autoCAD tanár a legördülő lista létezését magyarázza, illetve volt már olyan, hogy nekem kellett elmagyarázni a tanároknak, hogy csináljanak pdf-et a powerpoint diákból, és akkor talán fel is tudják tölteni webes felületre, mert nem olyan kurvanagy.
süti beállítások módosítása