Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.11.06. 21:02 AnnGel

Sisha Tribal Night

 

plakat

 

Én is ott fogom magam illegetni zenére az alap_kezdő_01 csapattal (nem ez a nevünk ám), és irtó dögös a ruhánk ám, bizony.

Holnap utó-halloweenen leszek, ma dolgoztam, hétfőn és kedden is fogok, szerdán meg ZH, de szablyára menni kéne, mert már két alkalmat kihagytam, szóval érdekes lesz a kedd estém, de az egyetemista élet ettől izgalmas (vagy nem, és néha időben fel kéne készülni).

Megírtam életem első mobil tesztjét. Évekkel ezelőtt - hála szörnyű irodalomtanáraimnak - utáltam írni és fogalmazni. Ezen először a Thrillion nevű netes szerepjáték javított, ahol roppant pozőr és klisés sztorikat hoztam össze, de megtanultam szavakat egymás mellé rakni. Ez után jött a blogírás, ahol szembesültem azzal, hogy nem is olyan könnyű a fejemben levő dolgokat összerendezni mondatokba. És most az van, hogy élvezem, hogy cikkeket írok, tisztára sikertörténet ez az egész, Viddel ki is találtuk, hogy fel kell venni ezt videóra, és mittomén, ceruzát reklámozni vele, vagy a net áldásos hatásait.

Szakdolgozat para kissé alább hagyott, nem tudom mire föl. Fejben már készen van, most már csak néhány cikket kell lefordítanom (hah, mi az nekem), aztán begépelni laza 40-60 oldalt. Közben idegesít az is, hogy az irodában tanulmányt kéne írnom, 20 oldalasat arról, miért jó az, ha felújítanak egy óvodát, de két oldal után megakadtam. 4000 karakterben megindokolni a semmit az rendben van, de 20 oldalban? Nyeh.

Közben ismét állásajánlatokat böngészek (négy hónap alatt kiderítettem, hogy lehet, hogy nem ennél a cégnél fogok megöregedni), tökre véletlenül belefutottam minap az állásbörzébe, ott meg egy munkába*, jelentkeztem rá, izgatottan várom a visszajelzést, de ezen kívül lófasz sincsen mostanában. Mármint munka terén.

Elolvastam Stephen King-től a Blaze-t, ami nagyon tetszett, éppen Silverberg - Lord Valentine kastélya a soros, de félbehagytam a Good Omens-ért (Gaiman & Pratchett), megint jól megy az angol nyelv, gyorsan rágyúrok. Ezen kívül megjelent Fejős Éva új könyve, a Hotel Bali folytatása, amit nem fogok elolvasni.

South Park, Big Bang Theory, How I Met Your Mother továbbra is megy, bár ez utóbbi igen csak ellaposodott. Végére értem a Family Guy szinkronos részeinek, most éppen American Dad-del enyhítem a tátongó űr okozta fájdalmat, ezen kívül Buffy-t nézek még, amit a viasaton látott részek alapján nem tartottam túl jónak, de amúgy tényleg szórakoztató.

Asszem minden témát érintettem.

*Bementem egy tanárhoz konzultálni, késtem fél órát, mire kijöttem tőle, állásbörze volt, ahol tettem egy kört, összetalálkoztam egy szaktárssal, aki összeírt magának 20 céget, amit körbe akart kérdezni, én meg hirtelen eldöntöttem, hogy elkísérem, és így futottam bele.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr955160057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_135022 2009.11.08. 12:07:42

képregényeket is tessék olvasni, nem tűnsz eléggé leterheltnek :)

Ismeretlen_119215 2009.11.08. 21:35:07

:) Amúgy olvasok, csak ritkán, most pl Planetary-t.
süti beállítások módosítása