Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.09.23. 09:53 AnnGel

A lejtő

Tegnap az jött rám, hogy biztos behalt a blog, mert már nem tudok írni, bár lenne miről, de a szavak nem állnak össze.

Most sem.

Heti egy órám van csak, amire be kéne járni, mert legalább ennyit foglalkozzak az egyetemmel, de nem, itthon ülök, manikűrözök, körülöttem bájos kupi, reggeli után (ami tartalmazott ecetes almapaprikát és joghurtot egyaránt, bajom lesz, érzem) meg legszívesebben visszaaludnék.

"Reggel nyolckor már elég hűvös van ahhoz, hogy kinyissuk az ablakokat. Vége a nyárnak" - arizonai rokon facebookon.

Este mikor befogtam a fülem a metrón, furcsán néztek rám, én meg nem értettem, hogyan tudja bárki is elviselni azt a fogig hatoló csikorgást két megálló között.

Mindig sajnálom a kutyust aki a "Az életre, Per Vivére! Kutyakajára is" hajléktalannal van. Meredten néz előre, és arra sem reagál, ha megsimogatják.

Mostanában apokaliptikus álmaim vannak, a városból csak részek maradnak meg, a többiről meg senki nem tud semmit.

Nincs több mondanivalóm.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr305160030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_17686 2009.09.23. 17:18:19

én tegnap rájöttem, hogy amióta megszűnt a Budapest tévé, és az az ezoterikus fickó nem küld energiát a képernyőn keresztül, azóta valahogy sokkal nyomasztóbb, idegesítőbb a világ és rosszabb passzban vannak az emberek.

Ismeretlen_119215 2009.09.23. 17:47:39

Alapvetően jó passzban vagyok, csak időnként megtörik körülöttem a burok, és bármennyire nem akarok foglalkozni bizonyos dolgokkal, mégis hatással vannak rám.

brainoiz 2009.09.24. 15:19:26

isolde: ez mekkora elmélet!

Cica 2009.09.25. 19:40:47

Bájos kupi ftw!
süti beállítások módosítása