Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.09.15. 11:50 AnnGel

Gyár

Amikor még gót akartam lenni* (aztán nem sikerült, kevés csipkés cuccom és túl sok életkedvem volt hozzá), nagyon örültem volna, ha eljárhatok olyan helyekre, mint a Gyár. Lepusztult telepen romos, betört üvegű épületek egyikében zene szól, és mindenki dark.

Öregszem, változom, kényes lettem, nem tudom melyik, de nálam egy helynél szempont, hogy lássak, legyen kávé, és maximum olyan hangos zene, hogy még kényelmesen beszélgethessek a többiekkel.

Túl korán érkeztünk, végtelenül unalmas  feliratos filmet vetítettek, ültünk a tök sötét teremben, és úgy éreztük, mi is egy svéd művészfilmben vagyunk. Italt kértünk, kaptunk, felest műanyag pohárban (au), gépolajszagú dobozos sört (au-au), filmnek vége, de bárcsak tovább tartott volna, mert aközben legalább tudtunk beszélgetni, nem úgy, mint mikor már ment a(z amúgy nem rossz) zene.

Aztán megjelentek az arcok, magasvékonyhosszúfeketehajú, komoran álló, zenére lépegető, közben cigibe beleszívó. Én pedig keresztbe font kézzel egy padon ülve elaludtam.

Mondták, hogy lesz divatbemutató, lett is, de lámpát nem kapcsoltak hozzá. A színpadot világították csak meg, de a tupírozott hajú, tupírozott dekoltázsú, semmi extra ruhában felvonuló lányok a színpad előtt álltak meg, így hátulról érte őket a fény, amitől persze csak sziluett látszott belőlük. Bravó.

Poénnak egyszer elmenni jó volt, de maradok a csendesebb helyeknél, ahol fény is van. Illetve italválaszték.

*Ősszel azért befigyel ám a bokáig érő bőrkabát fekete szoknyával, bakanccsal, de van rózsaszín blúzom is, ezért nem lehetek trú.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr385160022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gillz 2009.09.15. 13:14:12

most nem tudom, örüljek-e vagy sajnáljam, h nem mentem a Nekromantikára :D (ezek a bulik tényleg szoktak unalmasak lenni, pláne éjfél előtt)

Ismeretlen_119215 2009.09.15. 13:21:21

Ha valaki szeret táncolni, akkor biztos élvezte, de én nem :S És azt ki is felejtettem, hogy az asztalok tele vannak szórólapokkal (koncert, ruha stb), de annyi fény nincsen, hogy el is tudd olvasni.

brainoiz 2009.09.16. 16:30:48

gillz: szerintem pontosan olyan volt, mint egy átlagos nekromantika buli, legalábbis régről pont ilyenekre emlékszem, nekem nem volt gondom vele pl :)
süti beállítások módosítása