Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.22. 22:16 AnnGel

Első állásinterjú

Címkék: melo

11.30-ra mentem, biztonság kedvéért elindultam 10 után, és milyen jól tettem. A vállalat kinn van a halál retkes lőcsén, és még annál is tovább. A közlekedéssel semmi gond - egy darabig. Metró, HÉV, ott is voltam 11-re, na, innen még frankón 20 perc séta, vaaaagy van egy busz, ami kapásból félóránként jár. Node a séta még mindig nem gond (najó, körömcipőben az volt), inkább a járda hiánya zavaró: utak, gyárak, csövek, por, nuku járda. Egy kocsi nem is vette a fáradtságot, hogy kikerüljön, majdnem elsodort az út szélén. Nem gyalogosbarát hely, brr.

Visszafele már tudtam az utat, így "csak" 60 perc az út, ha éppen minden időben ön. Ha véletlenül felvesznek ide, asszem gyorsan költözöm arrébb. És szerzek kocsit.

40 perces volt az interjú, mint kiderült, ez már a harmadik kör volt: első az önéletrajz, második a telefonos beszélgetés, harmadik a mai, ezen kívül lesz még AC is, amiről két héten belül értesítenek, hogy menjek-e.

Igazából szokásos: miért azt a sulit választottam, amit, miért azt a szakot, miért érzem úgy, hogy jó vezető lennék, személyiségjegyeim, milyen csapatmunkákban vettem részt eddig, miben hiszek: negatív vagy pozitív motiváció, kin múlik a határidő: a vezetőn vagy a beosztotton, mit gyakorolnék, mint vezető, illetve mit szeretnék, mint beosztott: önállóságot, vagy folyamatos kontrollt?

Amit nagyon sajnálok, hogy nem kell nyelvet használni, magyar cég, magyar partnerekkel, nincsenek külföldi kapcsolatok, az angolt nekem meg mégis csak jó lenne használni...

Hát így. Fejlemények 2 héten belül.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr585159924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz · http://szokeszaten.blog.hu 2009.05.27. 09:41:29

na nézd csak, ez lehet ,hogy neked való lenne: http://www.kesz.hu/allasajanlat/1138

sz · http://szokeszaten.blog.hu 2009.05.27. 09:42:42

(látod milyen jó, hogy felvetted az autocadet, és jogsid is lesz nemsoká' :DDD)

Ismeretlen_119215 2009.05.27. 10:09:53

Azta, köszökösziköszi, írok is nekik még ma.

fairylona · http://fairylona.sfblogs.net/ 2009.05.27. 16:03:49

Huha. Szerencset nagy kalappal.

Ismeretlen_119215 2009.05.28. 17:28:08

köszi :)
süti beállítások módosítása