Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.12. 11:18 AnnGel

Címkék: jogsi szablyavivas

Ismét megállapítottam, hogy ha nagyon bekajálok edzés előtt, akkor nem leszek boldog, de szerencsére az adrenalinnak van egy olyan hatása, hogy a szabadharc! elhangzásával megszűnik minden bajom, hogy aztán rá pár percre ismét össze akarjak esni a meleg/jóllakottság/rosszullét miatt. Ez a beetető taktikám. Azt hiszik, gyenge vagyok, aztán nem, és levágok mindenkit. Muha.

Viszont találnom kell valami más edzést is, heti egy nagyon kevés, ennél több a mozgásigényem, a jóga az nem az én stílusom (próbáltam), nekem valami nem erő alapú harc kell. Krav magáról ki mit hallott?

Aztán majdnem nem söröztem, de aztán visszafordultam, és mégis mentem, függőség, vagy mi (sziasztok, Anna vagyok, és már 2 hete nem ittam sört :taps: ).

Ha már függőség, rászoktam az esti/éjszakai nassolásra, ami kevésbé örvendetes, így tegnap kipróbáltam uborkával, és ha megszórom magyaros fűszerkverékkel, akkor tökre olyan íze lesz, mint a legegészségtelenebb junk-foodnak. Ez öröm.

És ma láttam manikűrösnél egy fülbevalós-szakállas-kopasz fickót. WTF?

Illetve vezettem a Nagy Lajos király útján, láthatatlanná kopott útburkolati jelekből tájékozódni kevésbé szerencsés, persze vannak táblák is, csak én eddig azokat figyelmen kívül hagytam, mert minek. Mindenesetre jól le lettem baszva, kétszer is az oktató  rántotta félre a kormányt, nem mintha bármi olyasmi szabálytalanságot készültem volna elkövetni, amit más nem csinál. Érzem, hogy belőlem is igazi pöstibunkó lesz.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr825159904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orumiya · http://www.orumiya.blogol.hu/ 2009.05.12. 21:22:11

A mozgás jó, a sörözés csak bizonyos hasméret felett függőség, az uborkát nem akarom elképzelni, a fickó a manikűrös csaja volt, és rád sose fogják öklüket rázva azt mondani a sebesültek/károsultak/megrémültek, hogy pöstibunkó, hanem hogy NŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!! :D

Ismeretlen_119215 2009.05.12. 21:25:44

A mozgás tényleg jó, csak többet kéne, sörrel kapcsolatban akkor most megnyugodtam, a fickónak semmi mentsége nincsen a dologra, mivel éppen a körmét csinálták, szóval nem csak ott ült, hanem _szépült_ is, és igen, én leszek a nőőőő, illetve ezen fogalom kevésbé szofisztikált változatai, mint hülyepicsaaa, ostoba kurvaaa. Már előre élvezem.

opinion 2009.05.13. 15:17:12

"És ma láttam manikűrösnél egy fülbevalós-szakállas-kopasz fickót. WTF? " "fickónak semmi mentsége nincsen a dologra, mivel éppen a körmét csinálták, szóval nem csak ott ült, hanem _szépült_ is" -> Előítélet fújj! De komolyan! Sok dolog miatt járhat oda, és egyik sem gáz! Tolerancia! - A "pöstibunkó" meg nemtelen dolog és NEM érdem! És csak mert más is csinálja, az attól még ugyanúgy szabálytalan, és nem mentesít a felelősség alól! A KRESZ nem véletlenül létezik, a közlekedők biztonságát szolgálja! Attól senki nem lesz vagány, mert paraszt módon vezet! "és rád sose fogják öklüket rázva azt mondani a sebesültek/károsultak/megrémültek, hogy pöstibunkó, hanem hogy NŐŐŐŐŐŐŐ!!!!!!!!!! :D" -> Biztos lehetsz benne, hogy BÁRKIRE mondanám! Pláne, ha sebesülést, kárt vagy rémületet okoz önhibájából a "pöstibunkó" magatartása miatt! Szóval mindenki csak a saját maga nevében beszéljen! Ne ringasd AnnGelt abban a tévhitben, hogy csak mert Te nekimész az első fának kocsival, mert őt nézed és nem az utat, attól még más nem ordítja majd le a fejét, ha bunkó módon vezet és ezzel adott esetben balesetet okoz!

Ismeretlen_119215 2009.05.13. 16:06:08

opinion: szar lehet humor nélkül élni.

opinion 2009.05.13. 16:46:10

AnnGel: szar lehet önkritika nélkül élni (bár véglis Kiszel Tünde is egész jól elvan)

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.05.13. 16:55:10

Hogy ezek a megmondóemberek honnan kerülnek elő?!

Ismeretlen_119215 2009.05.13. 17:09:00

adeptus: hagyjad, én is hagyom.
süti beállítások módosítása