Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.04. 15:38 AnnGel

Címkék: jogsi

És mire azt hittem, hogy már jól megy, jön egy olyan alkalom, amiben kiderül, hogy mégsem. Mert menjek már gyorsabban, miért töszmörgök, nyugodtan gyorsítsak, a fék arra való, hogy fékezzek vele, rá egy órára pedig az a baja, hogy nem lassítok motorfékkel eléggé, miért kell a legvégére hagynom. És igen, zavar, hogy telefonálsz közben bakker, mert akkor nem rám figyelsz, nem a forgalomra figyelsz, ottrohadnálmeg. És végre sikerült leküzdenem magamban a vezetés előtt gyomorgörcsöt, de most újra visszajött, ollé. Kurvaélet.

(És kedves naplóm blogom, igen igazságtalan vagyok veled, hiszen egy szót sem ejtek remek hétvégémről, mikoris zöld helyen jártam sok roppant kedves emberrel, és nagyon jól éreztem magam. De ez van, mindenki tudja: a blog alapvetően azért van, hogy legyen hol rinyálni.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr915159888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása