Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.04.02. 09:27 AnnGel

Szerda

Címkék: suli alom ivas foz

Tegnap hajnalban azt álmodtam, hogy támadás érte Budapestet, az embereket leterelték föld alatti járatokba, és onnan hallgattuk a robbanásokat. Ez után valamiért fel kellett mennünk a felszínre (már nem tudom, miért nem maradhattunk lenn), én meg meg voltam róla győződve, hogy meg fogunk halni, port hozott a szél, nehezen kaptam levegőt, egyszóval világvége. Garouval voltam, egymás kezét szorongatva indultunk kifele, és még mielőtt kiértünk volna, bocsánatot kértünk egymástól, amiért megbántottuk a másikat.

Megalapozta a napomat.

(Amúgy túléltük, tehát nem sikerült elég hatásvadászra, hogy "bocsáss meg! te is nekem - majd szépen elporladunk a radioaktív szélben" hanem még mászkáltunk a romos városban ezután.) 

Ezután hősiesen bementem autoCADre (ha már az első két órámat ellógtam az éjszakai nemalvás miatt), rajzoltam szorítóbilincs nevezetű valamit, majd a tanárnak sikerült benyögnie már nem is tudom, minek a kapcsán, hogy:
"Mert hát az építészek nem mérnökök..."
Gondoltam szolidarításból megverem, aztán mégsem.

Végül este Havas után Mélypont, macifröccs, dumálás órákig, engem még az sem akadályozott, hogy az arcom már kezdett zsibbadni, és egyre nehezebben formáltam a szavakat. Összefutottam olyanokkal, akikről nem gondoltam, hogy ott, és akik ismertek másokat is a társaságból, és nem elég, hogy csodálkoztam, hogy miii? ti egymást?? ők is csak néztek, hogy ti is egymást? Vicces.
Az ajtót becsuknád légyszi, köszi! - a mosolyom a huszadik ilyen után már kevésbé volt őszinte, de a légyszi mindig benne volt, nem mintha ettől sokkal szimpatikusabb lettem volna az elhaladó népnek... de hát volt velem három férfi, meg mi lányok, akik ugye önvédelem, szarrá verünk mindenkit, ha kell.

De végül hazajutottam, éhesen, halrudacskát sütőbe, rizst tálba, rá vizet, mikróba be, hátha úgy finom lesz, mert hogy én nem állok neki rizst főzni, az is tuti. Jelentem, ehető, bár az enyém kevésbé, mert elsóztam. Aztán mikor már a halrúd bigyó felét betoltam, vettem észre, hogy nyers, sőt, helyenként fagyott, ezt nem tudom, hogyan sikerült előmelegített sütőben 15 perc alatt produkálni, meg én ezt hogy nem vettem észre első falat után. De persze a kezemet is elégettem így éjjel 1 óra fele (forró a tepsi), halkan anyáztam csak, tekintettel voltam lakótársamra (az újra, mert az eddigi most éppen nincs fenn), aki eddig szimpatikus, reggel hallom, hogy elmegy, este ő hallja, hogy megérkezem, cetliken kommunikálunk, ilyesmi.

Éjszaka nyitva kellett hagynom az ablakot, olyan meleg volt a szobában, innen látszik, hogy jön a tavasz. Vagy már a nyár.

A jókívánságokat meg köszönöm, gyógyulok már :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr805159828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz 2009.04.02. 10:56:42

csak nem a bme-re jársz? :D

Ismeretlen_119215 2009.04.02. 13:06:11

ééééés de! :D

sz · http://szokeszaten.blog.hu 2009.04.02. 15:04:40

hátigen.. nem változnak azok az Arcok :D netán házkötő vagy varga? jók ezek a számolós feladatok a kommentekért cserébe :D

Ismeretlen_119215 2009.04.02. 15:24:42

Egyik sem, Keisz az oktató (legalábbis a neptun szerint) a közlek karról, asszem anyagmozgató gépeket tanít még. Alacsony, sötét haj, átható testszag stb. Roppant szimpatikus fickó (NOT!), azzal kezdte első órán, hogy gyakorlatilag leb*szott, amiért felvettem a tárgyat, mikor nekem az úgysem kell (gtk-n vagyok). Wáó, számolás van kommentért cserébe? Ezt még meg sem nézetm.
süti beállítások módosítása