Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.03.17. 02:02 AnnGel

Az élet kemény

Címkék: suli mindennapok csalad antikocka

Nemrég megállapítottam, hogy bugyijaim színe kezd khm... homogenizálódni. Konkrétan a fehér-fekete-kék csíkosból szürke-sötészürke-szürkéskék kombó lett, ami nem túl szexi, de legalább nem látja senki. Szóval hétvégén ha már ruhabolt, akkor gyorsan begyűjtöttem pár új darabot, szép fehéret, testszínűt és vöröset. Otthon lecimkézés, majd Anyum (akiből csak egy van, és aki a buszállomásra utánam jött kocsival csak azért, hogy a busz indulása előtt egy perccel pénzt nyomjon a kezembe, mert hát nyilván otthon felejtettem a pénztárcám, szóval áldassék a neve), szóval ő bevágta a friss szerzeményeket a mosógépbe, hogy aztán gyártson belőlük különböző árnyalatú rózsaszíneket. Tehát most ugyanott vagyok, ahol eddig is voltam, de legalább megpróbáltam.

Közben nézegettem ezt a sablont, meg kerestem más háromhasábosokat, kevés sikerrel, mert amiket találtam, azokat nem tudtam felhasználni, mert hibaüzenettel visszadobta a renceeeer, így lehet, hogy visszatérek két hasábra, addigis töprengés van, nameg hegyek virágokkal písszel meg minden.

Ma írtam ZHt (nem lett jó), voltam edzésen (ami jó), majd moziban (szintén jó), és most aludni kéne, már a Comedy Central  sem megy. Aztán lehet, hogy inkább alvás helyett újrahangolom a TVt, jamert rendeltem egy nagyobb csomagot, mert a nagyobb az hűség nélkül olcsóbb volt, mint a hűség nélküli jelenlegi. Logikus. Fogyassz, herdálj, szenvedj.

Más:

HELP! Mozilla alól a bejegyzésszerkesztő nem akar működni, piciben nyílik meg a szerkesztőablak, ami így használhatatlan. IE alól okés, de azt meg utálom. Ötlet? Érdekes, hogy otthonról működött, de innen az albérletből nem.

És bakker, megint mennyi mindenről akarok írni, időm meg semmi.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr735159798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_56771 2009.03.17. 07:28:52

Igazából "ki lehet bírni" két hasábbal sztem, őszintén szólva még soha nem gondolkodtam háromhasábos sablonban. Lehet hogy akkor én most maradi vagyok?

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2009.03.17. 18:49:56

Bejegyzésszerkesztőre egy ötlet: Windows alá van a Windows Live Writer nevű programocska a Microsofttól (én sem szeretem, de attól még lehet használni), amiben meg lehet írni meg formázni a bejegyzéseket, aztán ha oké, akkor feltölteni a blogba. SFBlogs alatt tökéletesen működik, freeblogos tapasztalatom nincs, de az Explorernél csak jobb lehet.

Edem · http://www.thinkedem.hu 2009.03.17. 21:12:26

Én nemrég tértem vissza 3 hasábosról 2 hasábosra. Bár most már megint annyi hülye hosszú widgetet raktam be, hogy kezd megint szarul kinézni, de hát ez van. Sajnos kevés olyan, normálisan kinéző wp sablon van, ami 3 hasábos, és nincs a két szélén üres csík.

Ismeretlen_119215 2009.03.17. 23:33:22

jkorr: szeretek egy halom szemetet kipakolni (lásd a régi blogot), zene, meg denevér stb stb, de nem tetszik, ha fél km hosszú a főoldal. Ezért vagyok háromhasáb-párti :) Adeptus: köszi a tippet, mindenképp utánanézek! Edem: freeblogos sablongyűjtemények sem hemzsegnek háromhasábverzsönben, így kénytelen leszek én is megszeretni a kéthasábot. :S
süti beállítások módosítása