Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.12.31. 00:28 AnnGel

Újévi fogadalmak

Címkék: whocares

Legtöbben év vége felé összefoglalást írnak, mi történt velük, miben változtak. Én is akaratlanul végiggondolom, miben különbözök egy évvel ezelőtti önmagamtól. Túl sok minden van, amire nem emlékszem vissza szívesen, amiket másképp csinálnék: olyanokban bíztam, akikben nem szabadott volna, olyan okozott fájdalmat, akitől nem vártam, olyasvalaki bántott meg megint, akinek már többször is megbocsátottam, erre...

Sokkal jobban szeretek arra gondolni, hogy mi lesz a következő évben, miket akarok elérni:
kevesebbet stresszelni
edzésekre járni
folytatni az oroszt, komolyan foglalkozni vele
megkopott német nyelvtudásomat feléleszteni, felsőfokúnak újra nekiugrani
angolt sem elhanyagolni
többet olvasni, olyan sok jó könyv van, sosem érek a végükre
többet eljárni mindenfelé, új embereket megismerni, hátha szembejön velem valami szépszeműnagyszőrösviking
jogsit szerezni
nyárra melót találni, rájönni, mit is szeretnék igazán csinálni
megfelelően beosztani az időmet, hogy mindez beleférjen az életembe...
de legfőképpen abbahagyni ezt a masszív szenvedést, amit két hónapja művelek. Már én kibaszottul unom saját magamat, a "mindenpasiszemét, főlegazarohadékhogydögölnemeg" állapotomat, hát akkor máshogy hogy unhatják már.

Hm, asszem ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr13849662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása