Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.26. 22:44 AnnGel

Nem jön a szememre álom

Címkék: beeena szablyavivas

(Az alábbi bejegyzést 09.26 01:33-kor írtam, de ügyesen a pubikálás helyett "ment&bezár"-ra kattintottam. Ooookos kislány.)

Nem vagyok álmos, így inkább hülyeségeket írok. Aki azt hitte, a könyvről lesz szó, attól bocs :P

Az álmatlanságom már csak azért is furcsa, mert előző éjjel is kb többet voltam fenn, mint nem, most éppen úgy kéne aludnom, mint akit agyonütöttek, főleg, hogy holnap reggeltől óra, majd tréning, majd csajozás, és ez utóbbin nem ártana viszonylag frissnek lennem.

Hidán Csaba a mostani edzésen megint mondott egy jót, csak elfelejtettem, Mármint tudom, mi volt a lényege, csak nem tudom szó szerint idézni. Volt benne farkas, meg a kereskedő kuvasza. "Mégha a farkas éhezik is, sem cserélne a kereskedő kuvaszával", or something like this.
Ápdét: "A farkas, ha koplal is, soha nem cserélne a kalmár kutyájával." (köszi Garou)

Az edzésre járó másik lánnyal voltam párban, ami azért nem volt túl jó ötlet, mert ő is kezdő, én is az, így aztán kb széjjelvertük egymást, mert még nem tudunk vigyázni a fegyverrel. Most van egy hupli a térdemnél, fincsi. Aztán egyik szabadharchoz elraboltam Garout, mert ő ügyes, és nem bánt. Aha. Úgy látszik, hogy addig, míg a nője voltam, vigyázott rám, innentől meg nem :P Kaptam egyet hüvelykujjra, kézfejem bütykeire, meg a felkaromra is. Gondoltam megverem érte, aztán mégsem, mert így is eleget kapott (nem tőlem, mástól): egy találat után egy oktávot felment a hangja (na, vajon mit sikerült megütni?), meg kapott arccsontra is. Vidám dolog a szablyavívás :D

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr96682186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2008.09.28. 00:00:26

''A farkas, ha koplal is, soha nem cserélne a kalmár kutyájával."

AnnGel 2008.09.28. 00:03:38

Wohá, köszi, ápdételem a bejegyzést!

Garou 2008.09.28. 14:25:38

Nincs mit! :)
süti beállítások módosítása