Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.22. 23:50 AnnGel

Uccsó nap

Címkék: london

Utolsó nap örömére lerobbantam, Londonbamenés, és London Eye-ra felszállás helyett, fejfájás, szédülés, fáradtság, délután alvás.

Összegezve ez a hét jó volt. Élveztem az órákat, meg minden, bár lehet, hogy az a tudat dobott fel, hogy nemsokára hazamegyek. Néha úgy érzem, elrepült ez a négy hét, de ha arra gondolok, milyen volt itt az első napom, olyan, mintha hónapokkal ezelőtt lett volna.

Jó lesz hazamenni. Hiányzik mindenki.

Vicces, hogy ahhoz képest, hogy nem vagyok a világ végén, kb 10 órát úton leszek, mire hazaérek (najó, csak 9et, csak az időeltolódás miatt tűnik majd 10nek):
16:00 - jön értem a suli szervezte taxi, hogy kivigyen reptérre, jól. Út oda bő egy óra.
20:10 - felszáll a repülő (mi a francot fogok addig csinálni ott??)
23:40 - leszállás (helyi idő szerint)
És innen csak kb 2 óra, és otthon leszek, tehát éjjel 2re.
Jajj.
Sebaj, viszek zenét, viszek könyvet, jó lesz.
Ja, és még nem pakoltam be semmit sem, hehehehehe. Ráér az még...

Fáj a fejem, pedig már vettem be gyógyszert. Hüpp.

Ja, és lett kis blogőrzőm, denevér, mert az dark, meg gót, meg különbenis. A neve J. B., aki ismeri a Dead Like Me sorozatot, talán rájön, miért ;) Lehet neki legyet adni, mókás.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr25628628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.08.23. 09:29:07

Én sem lakom a világ végén, sőt, az országon belül, de BKV-val meg csatlakozásra várással együtt legalább 7 óra, mire hazaérek.
süti beállítások módosítása