Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.12. 17:29 AnnGel

I hate Tuesdays, too.

Címkék: london szenved

Ma azt hittem egy csajra, hogy az osztálytársam, csak mikor megszólítottam, jöttem rá, hogy nem. Mentségemre legyen mondva, a csajt eddig 1x láttam. Ezek az arabok tökugyanolyanok, főleg, hogy kendő van a fejükön. Mi, én, vérciki? Á, dehogy.

8-kor keltem, most fél 5 van, egy KV meg egy mandulás kroááásszan van bennem, de nem érzem magam éhesnek. Ez normális? Sebaj, meghízni így tuti nem fogok.

És Qrva fáradt vagyok megint, csak tudnám, mitől. Ez így nem buli, nagyon nem az.

Még 11 nap.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr73612834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laja 2008.08.12. 20:08:45

Az a 11 nap simán elmegy. Az arabok persze, hogy egyformák, abban a csodorban mind ugyanúgy néz ki, és még egyhelyre pakolják a dinamitokat is a derekukon. :D:D Szerintem tömeggyártásban készülnek. Nekem sincs jó napom. Egész világvége hangulatom van. Nemrég áramtalanítottam a lakást több mint fél órára. Meg még az áram is megrázott.
De fel a fejjel éppen ebédezni akarok. Vírslit főztem, és a virsli annyira örült neki, hogy megeszem, hogy kibújt a bőréből, mikor megböktem a késsel. :D Szerintem nem vagyok normális. Vagy mások nem normálisak. Én se sok mindent ettem ma.
Hazajössz, aszt csapunk egy bulit. OK?

AnnGel 2008.08.12. 20:12:37

Naná, buli, alig várom, hogy patakokban follyon a Tulok-féle chilisbab. :)
Te meg vigyázzál magadra, hé, árammal nem játsszunk. Érted is tökre kár lenne, ha feldobnád a pacskert.
Garou mesélte, hogy szombaton volt kis-hegyi buli, irigy vagyok ám!
süti beállítások módosítása