Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.09. 17:27 AnnGel

Ágyból blogolás

Címkék: london csalad aargh

Apu e-mailje:
"A térdem szerdán megműtötték, már egész jól tudok menni vele, a legnagyobb problémám, hogy 10 napon keresztül egy injekciót kell magamnak beadni. Én erre nem vagyok képes (nem vagyok öngyilkos szamuráj, aki hasba tudja magát szúrni). Anyád sem képes rá. Még szerencse, hogy Ramóna (leendő sógornőm) gyilkos hajlamokkal rendelkezik és Ő beadja, addig amíg Anyád lefogja a kezemet."

Micsoda jelenet! Képzelem, hogy naponta egyszer a család apraja-nagyja összegyűlik, lefogják Apámat, Ramóna pedig gonosz kacajjal döfködi a tűt abba az ominózus térdbe, és élvezi, hogy trancsírozhat. Trancsíííííír.

Ma pedig voltam Windsorban, már vissza is értem du. 3ra (otthoni idő szerint 4re), és forró fürdő utáni, ágyban seggmeresztésemet töltöm. Rohadjanak meg az időjárás-előrejelzést készítők, köszönöm. Beszámoló majd lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr68608273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása