Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.31. 14:43 AnnGel

Levél volt lakótársaimnak

Címkék: alberlet

Sziasztok

jól kibasztatok velem, de ezt gondolom jól tudjátok. Mindkettőtöknek küldenék az ánuszába egy nagy-nagy lófaszt, és ügyeljetek rá, hogy soha ne kerüljetek többé a szemem elé. Nem tudom, mivel érdemeltem ki, hogy ekkora kibaszott gennyládák voltatok. Megértő voltam, ha később tudtatok fizetni, és soha nem basztam ki veletek. Szandinak szeretném megköszönni, hogy segített a nyílászárócserénél, vízóracserénél, és csótányírtásnál. Kár, hogy ez lett belőle, tényleg, TÉNYLEG kedveltelek titeket, nagyon, ti voltatok az eddigi legjobb lakótársaim. Mindenesetre dögöljetek meg ott, ahol vagytok.

Kívánok nektek további szép nyarat, és azt, hogy mások is úgy bánjanak veletek, mint ahogy ti velem.

****************************

Szóval lakótársakat keresek, most, azonnal, holnaptól lehetne költözni, hirdetés itt: http://alberlet.hu/index.php?menu=show&id=7565&type=3

Amúgy itt minden fasza, majd írok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr13594389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása