Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.20. 19:30 AnnGel

Láttatok már...

Címkék: hehe

... zöld húst? Neonzöldet? Mert én ma igen.
Tegnap este ismét grilleztünk (hahh, királyi többes befigyel, szóval maradjunk annyiban, hogy Garou sütögetett, én meg néztem vagy kockultam), íme az összetevők, hogy bárki tesztelhesse, neki is zőőőd lesz-e: karaj, pácolva mustáros-borsos gyorspáccal (márkát most nem tudom hirtelen), nyakon öntve sörrel, mert attól puha lesz. Nem pusztítottuk el az összeset vacsira, így maradt reggelire is. És mi lett belőle? A husik körül levő olaj zöld lett, de kajakra neonzöld, de nagyon durván, de tényleg. Brutál. Viszont az íze okés volt (igen, megettük :P).

Esténként kísérletet tettünk arra, hogy végre megnézzem a Vissza a jövőbe c. filmet, háromszor is, de nem sikerült. Mindig elaludtam, pedig jó film. Az volt a legjobb, mikor mindketten elaludtunk, a lejátszó meg végtelenítve volt, így valahányszor felébredtem éjjel, mindig ment a film...

Ja, és talpig öltözetben (amit a képen láthattatok az előző írásban, csak fegyverek nélkül) Tesco-ba menni, határozottan metal. Azt a sok fejet... máskor is csinálok ilyet. Embereket megdöbbenteni jó móka.

És asszem én vagyok az egyetlen lány, aki azon veszekszik az anyjával, hogy nem menjenek vásárolni, mert van elég ruhája.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr24576999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása