Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.20. 18:31 AnnGel

Gyulaffy-napok + pikcsőrz

Címkék: kepek hagyomanyorzes

Jó volt. Fáradt vagyok, és megint leégtem, wraagh. Íjásztattunk népet, volt íjászverseny is, láttuk Mátyás királyt (Helyey Lászlót), voltak ágyúk, sok ló, sok lovassal, és mégtöbb beöltözött emberrel. A rendezvény alapvetően a magyar-török harcokat idézi fel, így egyesületünk eléggé kilógott a sorból (honfoglalás-kori ruházat), de lődöztünk, és állítólag jó volt, látványos volt, meg minden. Pénteken lelkesen gyakoroltam arra, hogy a várból a török tábort eltaláljam, ennek eredményeképpen szombaton úgy fáj minden ujjam, hogy végül nem tudtam lőni. Szupeeeer. Így kívülről néztem a várostromot, hüpp.

Viszont van már saját fejfedőm, és nyilaim is, így végre a sajátjaimat töröm el, hagyom el, vérzem össze, miután ellövöm a kezem (szokás szerint).

Képek erre tovább... (katt, és nődögélnek)

Palánkvár a török tábor felől nézve

 

50 lépésről...

 

Voltak tüzesek is. Az egyikőjüknek kigyulladt előadás végére a ruhája :(

 

Feszítek, mint pók a lucernásban

 

Akárki akármit mond, így néz ki egy jóképű legény. Nagydarab és szőrös. Le a feminim férfiakkal!

 

Ostrom előtt...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr83576850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RussMitchell · http://happycrow.wordpress.com 2009.04.09. 20:25:59

Remek! Ott voltam 07-ben (Tatar voltam). Tobb kepek vagy video van-e? Koszonom a postat!
süti beállítások módosítása