Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.12. 11:45 AnnGel

Semmi különös

Címkék: fun tanul

A bölcsész elmegy vizsgázni. Húz egy tételt:
- Elnézést, tanár úr, tényleg, ez volt az az egy, amit nagyon nem akartam.
- Na jó, húzzon még egyet!
- Tanár úr, tényleg, elnézést, én tényleg készültem, de pont ez volt a másik, amit nem akartam.
Mire a tanár már kicsit mérgesebben:
- Na jó, most felteszek egy mentő kérdést, de ha erre se tudja a választ, kénytelen leszek beírni a négyest!

(bocsánat a bölcsészektől, de tényleg x))

Mai napilapban találtam egy képet az új Disturbed albumról (valami Friss nyári dalok c. cikkben), alatta írás:
"Odavágós, zúzós, hangos, de jó album az Indestructible"
Mintha az első három jelző kizárná a "jóságot". Bah! Hát pont azért jó album ;)

Letöltöttem egy ingyenes szótárprogramot (JGL Szótár), hogy ne kelljen mindig net előtt kockulnom, ha szótárazni akarok (Tesóm is használná a gépet), de asszem jobban járok egy papír alapúval. Ezt dícsérték legjobban, de közben meg nem írja, hogy egy szónak több jelentése is van (csak egyet), közben lehet ige is, meg más is, és azért ebből elég sok van.
Na, de ingyenes lónak túrós a foga, szóval ne nézzük, mert négy lába van, mégis megbotlik. Előkotrom a szótáramat.

Ma megnézzük a Hancockot, majd megírom, milyen volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr68564844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása