Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.05. 00:20 AnnGel

Neil Gaiman - Sosehol

Címkék: ajanlo

Nem hiszem, hogy tudok bármit is írni erről a könyvről. Mások már írtak róla szépet okosan, én nem fogok.

Vannak történetek, amik fájnak, ha véget érnek. Nem azért, mert szomorúak, hanem mert végük. Nincsen több. És én is szembesültem azzal, amivel a főhős: a lenti világ megismerése után a fenti egyszerűen... unalmas? "Munka. Otthon. Pub. Lányok. Város. Élet. Ennyi az egész?"

A világa, a karakterek izgalmasak, érdekesek. A sztori pedig "Posztmodern punk tündérmese". Egyszerűen jó, na. Ennyi.

:sóhaj:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr56554043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása