Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.01.05. 12:59 AnnGel

Emlékszünk arra, hogy az előző bejegyzésben azt terveztem, hogy karácsony előtt szabin leszek, pihenek, elmegyek fogorvoshoz satöbbi? Természetesen az egész család elkapta a hányós-hasmenős vírust, életem legdurvább napjai voltak (pedig szültem kétszer is!), én a csapba hánytam, mert a wc már foglalt volt, lányom meg egy lavórba ("megállítod egy picit a mesét? megyek hányni"), de a foodpandának az a szolgáltatása, hogy elmegy neked boltba, meg gyógyszertárba, hát az fantasztikus. Ami igazán vacak volt, hogy fiam egy nappal hamarabb kikeveredett ebből, mint mindenki más, és hát nem volt túl chill. Úgyhogy ez volt az a nap, amikor 5 órán keresztül ment a TV, miközben mi meg a férjemmel aludtunk. Hát ez van.

Mindenesetre karácsonyra meggyógyultunk, és pont egymás agyára is mentünk, úgyhogy borzasztó volt az egész. Utána meg beindult az ide-oda utazgatás, volt szűk két napom is gyerek nélkül, de hát nagyon el vagyok fáradva, és már dolgoznom is kell, és nagyon nagyon nagyon fáradt vagyok.

Más.

A robotporszívó egyszerre jó is, meg bosszantó is. Sajnos elég bugos, egy csomószor elfelejti a térképet, nem találja meg a kijelölt szobát, amit ki kéne takarítania. Még majd megpróbálom máshova tenni a dokkolóját, meg nyomni rá egy factory resetet, de hol működek a térképhez kötött funkciók, hol nem. Viszont ha egyszerűen azt mondom neki, hogy takarítsa ki az egész lakást, akkor gyönyörűen körbemegy, és módszeresen végigjár mindent, rengeteg koszt, hajszálat, szöszt összeszed, nem akad fenn dolgokon, nem szorul be dolgok alá, visszatalál a dokkolóhoz, szóval ez a része teljesen jó.

Kipróbáltam, hogy bérelt kárpittisztítóval én magam kitakarítom a kárpitos bútorainkat, és teljesen jól ment, és mostantól ezt fogom csinálni, főleg, hogy bérelni 5000 Ft egy egész napra, a kárpittiszítós cég meg 70e Ft-ot mondott legutóbb, szóval ennyiért inkább megcsinálom én.

Aztán ezen kívül meg elkezdtem varrótanfolyamra járni, eddig kettő alkalmon voltam, tök jól megy, de ez tényleg olyan, amihez kell a jelenléti oktatás, nem tudnám megtanulni netről, mint a kötést vagy a horgolást.

A macska nagyon szépen beilleszkedett, sajnos azért csak megtépkedi a szép sárga ikeás fülesfotelt, de már néztem rá huzatot, ha nagyon rettenetesen néz ki, akkor majd veszek rá egyet. De amúgy nagyon aranyos, reggel időnként megszagolja a fejemet (hogy élek-e még), meg esténként megy a közös kanapén punnyadás. Sajnos megszállottja a vitrolavirágnak, így attól végül meg kellett szabadulnunk, mert mindenhova felmászott érte, és legelte, és az mérgező, szóval nem kéne.

Két fogadalmam van 2022-re: nem veszek fonalat (kb két évre elegendő fonalam van itthon), és nem veszek könyvet (mert amit megveszek, az csak elolvasatlanul áll a polcon, ellenben a könyvtári könyvekkel, amikkel meg tök jól haladok).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2116804464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása