Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.10.26. 15:29 AnnGel

Hetek óta folyamatosan/felváltva betegek vagyunk, már követni sem tudom, ki köhög hurutosan, kinek folyik az orra (már megint, vagy még mindig?), de azt hiszem, a nehezén túlvagyunk, én legalábbis jól vagyok. Meg is próbáltam ma lenyomni egy 10 perces bemelegítő videót, baromira elfáradtam tőle, úgyhogy remek állapotban van a fizikumom is.

Találtunk a közelben egy kirándulóhelyet, innen 10 perc autóval egy kiserdő az Asia Center mellett, ott voltunk most kétszer is a gyerekekkel, tök cukin mennek, meg izgalmasnak is találják (kirándulunk???? pakolsz szendvicset????? dejó!!!!!), van arrafelé patak, meg lovarda, egy kutyaiskola, úgyhogy van látnivaló is, nem csak az őszi erdő.

Közben kitartóan bejárok az irodába, mostanában heti 2x, és ez pont arra jó, hogy hétfő-kedden kipihenem a hétvége fáradalmait és rendbeszedem a lakást, szerda-csütörtökön bemegyek az irodába, utána meg kórusra és táncra, amitől olyan szinten kipurcanok csütörtök estére, hogy tökre örülök neki, hogy pénteken otthonról dolgozhatok. Tökéletes egyensúly. És ez arra is jó, hogy el tudok intézni egy csomó mindent, mert nahát nahát, ha az ember a Corvin pláza környékén dolgozik, akkor hirtelen nem tűnik megugorhatatlan feladatnak az, hogy vegyek ezt-azt a gyerekeknek (pl csinos harisnyát fotózásra stb).

Amúgy nagyon tetszik a cég hozzáállása az irodai visszatéréshez, szerveznek mindenféle programokat, csütörtökön pl sörkóstolás lesz munka után, hát ki vagyok én, hogy ilyenre nemet mondjak.

Btw elkezdtem beletanulni az új pozimba, tesztelés mellett most business analyst (vagyis most már requirement engineer-nek hívják) feladatokat is csinálok, és meglepően jól esik. Elég változatos, sok sikerélményt ad, úgy tűnik, hogy jól is megy, úgyhogy tök elégedett vagyok. Az ügyfelek is jó fejek, nem gáz, hogy nem értem mindig, hogyan működik a rendszer (mert ők sem), valahogy aztán mindig csak rájövünk.

Más.

Szerintem hónapok óta szemezek a punch needle technikával, ez a hímzés egy másik fajtája. A hímzést már próbáltam pár éve, és bár nagyon tetszik, nem igazán tudom beleépíteni az életembe, és a punch needle-ben sem vagyok biztos, de hát honnan tudhatnám, ha nem próbáltam, ugye. És mikor megint azon vettem észre magam, hogy basszus, már megint ezt nézegetem fél órája, és azon lamentálok, hogy vajon szeretném-e ezt csinálni vagy sem, akkor inkább rendeltem két kit-et etsy-ről. Amúgy marha jó kit-eket lehet kapni, nem csak punch needle, hanem egyéb kategóriákban is, és pont jó arra, hogy kipróbáld, hogy tetszik-e, anélkül, hogy elmennél háromféle boltba, és megvennél ötféle alapanyagot. Ezekhez a punch needle kit-ekhez pl adnak egy hímzőkeretet, tűt, vásznat, fonalból annyit, amennyi kell a mintához, és a mintát. Szerintem fantasztikus, what a time to be alive.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr316728986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása