Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.10.14. 10:11 AnnGel

Múlt hétvégén végül teljesen kifingtam, egész hétvégén feküdtem, fájt a fejem, gyerekeket elvitte férjem nagyszülőkhöz, én meg Never Have I Evert daráltam félálomban. Ami amúgy tök jó, csak a megbetegedés nem kéne mellé. Azóta jobban vagyok, a hangom még mindig rekedt, az éjjel viszont a lányom lázasodott be, és neki is mélyen búgó hangja lett, férjem sem érzi magát olyan remekül, úgyhogy remek kilátások ezek a következő napokra.

Egy csomószor akarok ide írni, de aztán kimegy a fejemből, hogy mit szerettem volna. A gyerekek nagyon jópofák, minden nap csinálnak valamit, amin nagyon kell röhögnöm. Lányom leginkább az észt osztja (oviban, készülődés közben a fiam folyamatosan rohangál, lányom rezignált arccal: "na, és még az öcsémet is elvesztetted", "dehogy vesztettem el", "miért, szerinted itt van???"), fiam meg töretlen jókedvvel énekel az óvodába menet, ők bicajjal, én a rollerrel, és közben megy a műsorszám (mostanában "végevananyárnakhűvösszelekjárnak").

Amúgy nagyon szeretnek egy oviba járni, minden délután nagy az öröm. Abból viszont egyelőre még nem tudom, milyen következtetés lehet levonni, hogy fiamnak a ma reggeli készülődés és óvodábamenetel egyetlen pontján sem tűn fel, hogy nincsen vele a nővére (mert ő még aludt, mert beteg).

Közben megjelentek ilyen újfajta problémák, lányomat az ovis "barátai" piszkálják, hogy nem szép a pólója vagy nem szép a cipője, úgyhogy erről is igyekszem vele sokat beszélgetni, és nem bemenni az oviba, hogy felrúgjak két ötévest (pedig nagyon csábító). Fiamat meg megharapta egy ovistársa, meséltem anyámnak, hogy mik vannak, erre elmesélte, hogy tesómat állandóan harapta egy kisfiú az óvodában, úgyhogy anyám egy ponton kihívta magához az ovis csoportból, megmutatta a zsebébe rejtett csípőfogót, és megmondta a kisfiúnak, hogy ezzel fogja kitépni a fogait, ha még egyszer megharapja tesómat. SAVAGE.

Kijött Daniel Sloss könyve, és az audiobookot ő narrálja, úgyhogy most olyan, mintha lenne egy 6 órás standupja. Csodálatos. Ja, és már megvannak a jegyek január 13-ra, lesz Budapesten fellépése.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr9616720530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása