Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.09.01. 11:19 AnnGel

Vége van a nyárnak

Elkezdődtek az ovis szülői értekezletek, most már két gyerekére is járhatok, ez a földi pokol. Az egyiken szerintem 20 perc ment el arra, hogy ki milyen jelet szeretne a gyerekének, akkor felálltam és otthagytam őket. De legalább mától mindkettő ovis, egy helyre kell őket vinni, nem pedig kétfelé rohangálni, csodálatos.

Voltunk hétvégén színházban, a Katonában megy a Csak neked mondom felvétele, annyira nem tetszett, a közepét untam is, Vajdai Vilmos és Szabó Győző beszélgettek, és még azokat a sztorikat is Győző mesélte el, amik Vilmossal estek meg, hát izé. A vége meg tök jó volt már, akkor jöttek bele, lehet, hogy erre nem ártott volna bemelegíteniük vagy nemtom ennyi pénzért. Mindegy, igyekszem támogatói jegynek felfogni. Amúgy az is ilyen durva, hogy idén már ötezer felett van egy színházjegy. Színház után meg beültünk az Ibolyába néhány barátunkkal, és későn értünk haza, mint holmi fiatalok.

Vasárnap és hétfőn pedig visszamentünk a Tisza-tóra, most gyerekek nélkül, egy jó barátnőnkkel hármasban, és hát csodálatos helyeken jártunk, vannak olyan kilátók, amiket csak vízen lehet megközelíteni, fantasztikus. A hétvégére rossz időt mondtak, és esett is fél-fél napokat (akkor pl a szálláson szaunáztunk, vagy elmentünk az öko-centrumba), de amikor nem esett, akkor sütött a nap, és senki nem volt ott rajtunk kívül.

tisza-to_119.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4316672374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása