Ezt mondtátok

• AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.08.19. 13:54 AnnGel

Elég sűrű volt az elmúlt másfél hét, elindult a kórus is, meg van tánc is, dolgoztam is. A gyerekek most elég sokat vannak nagyszülőknél, még tart az oviszünet, és mindenkinek jobb, ha nem azon feszülünk, hogy nekem dolgozni kell, lányom meg nem érti, hogy már egy csomót dolgoztam, miért nem kártyázunk most egyet.

Szóval múlt héten amolyan házassági évfordulós ünneplésként tánc után elmentünk perszeidákat nézni. Még sosem mentem el sehova semmilyen égi jelenséget  megnézni, az összes szuperhold, meg ilyenek kimaradt nekem. Na de most elmotoroztunk egy viszonylag fényszennyezetlen helyre, vettünk útközben elvitelre mekis sajtburgert, férjem meglepetésként hozott sört, volt plédünk, és kifeküdtünk egy mezőre (meg rajtunk kívül még rengeteg ember, de nem volt zavaró). Később persze kiderült, hogy éjfél utánra jelezték előre a nagyját, de így is sokat láttunk. Éjfélkor azért már nagyon hideg volt, meg el is bóbiskoltam, úgyhogy inkább hazajöttünk. És tök jó a kihalt városban motorozni.

Hétvégén vendégjárás volt, szombat és vasárnap is egy csomóan jöttek hozzánk, nem is szerettem, szombaton túl sokan voltunk, nem is tudtunk senkivel rendesen beszélgetni. És mivel egy csomó gyerek is jött, ezért béreltünk légvárat, felállítottuk a közös kertbe. A szomszéd gyerekek is nagyon élvezték, a nap végén egy kitört foggal (már mozgott amúgy is!), és egy eltört szemüveggel zártuk a napot, jaj.

Szittert is elkezdtem mostanában keresni, a nagyszülők meg is lepődtek, hogy hát minek, ők szívesen vigyáznak a gyerekekre, és tényleg viszonylag sokat vannak náluk (havi 2x 1-2 éjszakát), de nem biztos, hogy egy esti színház miatt mindig ki akarom őket cuccolni hozzájuk napokra, meg az olyan kellemetlen, ha szervezünk magunknak valamit, ők meg mégsem érnek rá úgy. Szóval már megvolt az ismerkedés, jövő héten már élesben megy az új szitterrel az este, de hát mondtam neki, hogy ha este 11-kor arra jövök haza, hogy a gyerekek alszanak, akkor sikernek könyvelem el az estét, nagyon más kitételem nincsen.

Most meg éppen pakolok, evezni megyünk a hétvégén, és el is felejtettem, mennyi mindent kell vinni egy kempingezéshez. Faházas szállásunk lesz, úgyhogy ágynemű pl nem kell, de még jó, hogy a tábor szervezője írt egy pakolós listát, mert pl étkészletet és törölközőt nem jutott volna eszembe pakolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.