Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.04.29. 11:30 AnnGel

Vettem cserepes fűszernövényeket, mert a 3 hete vetett bazsalikomom kb 2 mm még csak, és sosem lesz belőle normális méretű növény. A salátákat is bőszen gondozom, pár nap alatt kihajtottak, de azóta is kb egy centisek, ebből nem mostanában lesz bármi. Na de a cserepes fűszernövények tök faszák, itt van is hely a konyhaablakba tenni, hangulatos.

Azt kezdtem észrevenni magamon, hogy öregszem, na jó, ez így hülyén hangzik, de már érzem magamon azt, hogy nem mindig szeretnék valami újjal megismerkedni, meg valami újat tanulni. Az új telefonom már nem androidos, hanem egy iphone, és az volt az első dolgom, hogy letöltöttem rá az összes androidos appot, amit eddig használtam, mert hát az kényelmes meg ismerős. Illetve munkában már meg sem próbálom megérteni a bonyolultabb SQL scripteket, amiket a fejlesztők írnak a teszteléshez, hanem vakon lefuttatom, oszt kész. Ez a vég kezdete.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr516516778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása