Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.04.02. 13:59 AnnGel

A hét egész lazán lement, ehhez persze az is kellett, hogy nagyon kevés munkám legyen, meg hogy az idő is ennyire remek legyen. De úgy látom, hogy ez egész jól menedzselhető, főleg, hogy anyósomék is bejönnek egy délelőttre vagy délutánra, és a kertben vannak a gyerekekkel. A délelőttök tök nyugisan el szoktak menni, lenyomom a napi tornát velük (így nem este 9-kor kezdek neki), előkészítem az ebédet, aztán másfél órát lemegyünk a kertbe. Délután meg munka, amit eddig szerencsére be tudtam fejezni 6-fél 7 körül.

Jövő héten kivettem pár nap szabit, azután férjem nem dolgozik néhány napig, így azért elég jó lesz. Gyerekek időnként begyalogolnak a meetingek kellős közepébe, de ezt szerintem már mindenki megszokhatta az elmúlt egy évben. És én is sokkal jobban vagyok azóta, mióta ezt így eldöntöttük, jobb a közérzetem, és az óraátállítás miatt paradox módon pont, hogy többet alszom (mert továbbra is lefekszem legkésőbb éjfélkor, de a gyerekek 6.20 helyett 7-kor kelnek). Örülök, hogy itt lakunk, pont most, pont ebben az időszakban, és hogy a szomszédok gyerekei is ennyire jó fejek, lányom este fél 7-ig lenn homokozik velük, simán lenn lehet hagyni (nyitva az ablakunk, fel tud kiabálni, ha szeretne valamit).

Vettünk növényeket az erkélyre (magnólia, leander, szegfű), elvetettük a salámagokat (már csíráznak!!), és kitaláltam, hogy kipróbálom a szatyorboltot, és rendelek magunknak minden héten egy összeállítást helyi/szezonális cuccokból, hátha akkor több zöldséget ennénk (és változatosabbakat), ha valaki összeválogatná és idehozná nekem. Ezek most indokolatlanul feldobnak, innen is látszik, hogy nagyon nem történik velünk semmi.

Annak ellenére, hogy ilyen fos ez az időszak így járványügyileg, a gyerekek között teljes az összehang. Nagyon megérte az a sok könyv, amit a témában olvastam, mert zsigerből tök szarul kezeltem volna a testvérek közötti konfliktusokat, és nagyon sokat kellett dolgoznom azon, hogymáshogy reagáljak ezekre. Egyre kevesebb a konfliktus, a piszkálódás, és egy csomó helyzetben ők maguk állnak elő valami kompromisszummal, vagy éppen sietnek a másikat megvigasztalni, ha dráma van. Bámulatos empátiával fordulnak egymáshoz, és most eljutottunk oda, hogy néhány naponta kapnak csak össze valamin. Óriási sikerélmény, baromi büszke vagyok rájuk. Meg magamra. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr7616488426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása