Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.02.22. 16:03 AnnGel

Megint elkezdtem magamnak ilyen teljesíthetetlen célokat kitűzni, hogy aztán szarul érezhessem magam, hogy nem jönnek össze. Például itt van ez az anyatest projektes program, most a core programot csinálom, és minden edzés max 30 perc, de vannak minik is, amik 10 percesek, és ennek tényleg bele kéne férnie. Az első hetekben lelkes is vagyok, aztán a vége felé mindig elcsúszom valamin, most pl még csak kifogásom sincsen. Na jó, így is mozgok legalább kétszer egy héten (ebből heti egy a céges jóga), ami jóval több, mint előtte, és már ez elég ahhoz, hogy jól érezzem magam fizikailag. Csak közben az agyam meg "hjaaaj, hát ennél sokkal többet kéne", aminek persze az lesz a vége, hogy ennyit sem fogok, mert nem fizetek be a következő programra. Persze ezt elkerülendő már be is fizettem a következőre, na mindegy.

Na és akkor emellé jön, hogy tavaly nyáron vettem szuper futócipőt, és mióta itt lakunk, elő sem vettem, persze tök hideg volt, de vettem magamnak futósapkát meg kesztyűt is, meg most már a nap is süt, szóval mehetnék futni, de nem mentem még, mert nem is tudom, miért. De legalább szarul érzem magam.

És akkor itt van az is, hogy jelentkeztem céges németre, amit tényleg nem tudom, hogy is gondoltam, heti 2x90 perc, meg gondolom majd kéne házit írni meg tanulni, nem? Miért vagyok ilyen hülye.

Ja és persze kitaláltam pár hete, hogy meguntam a kajarendelést, meg rohadt drága is, hát igazán össze tudok valami ebédnek valót kúrni kétnaponta, hát nem?

Régen voltak ilyen teljesítménykényszereim, hogy dolgokat kell csinálnom, különben... különben nem tudom. Elvesztegetem az életem? És azt veszem észre magamon, hogy elkezdem az estémet beosztani, hogy ha fél 9-re ágyban vannak a gyerekek, akkor 9-ig letolom a tornát, utána még lehet egy sorozatot nézni, és akkor 11-ig még egy kis olvasás is belefér. Meg meetingre bedugom a vezeték nélküli fülest, és kipucolom a fürdőszobát napközben, milyen ultra hatékony vagyok.

Persze hosszabb távon már nem működik ez, hiszen elfáradok, csak semmit tenni szeretnék, de akkor meg szarul érzem magam közben, hogy nem csinálom azt, amit "kéne". Miért csinálom ezt magammal.

Igen, olvastam az összes "kiégettfiatalok" jellegű cikket, mégsem segít.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8016435746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása