Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.01.10. 15:23 AnnGel

Throwback Andalúzia

2020. január 10:

Reggel pirítottam magamnak kenyeret, megjelent fiam, kínálgattam, erre kikapta a kezemből, és távozott a nappali felé.

MIT ESZIK ÖCSI??? ÉN IS AKAROM!!
Megjelent a nagyobbik, lenyúlta a pirítós másik felét, és visszament tvt nézni. Ok.

Azóta sem tudom, hogy megették-e, vagy majd megtaláljuk valahol a kenyérdarabokat.

A nap másik wtf pillanata az volt, amikor rájöttünk, hogy fiam azért üvölt a babakocsiban magából kikelve, mert azt hitte, hogy a kő, ami a nővére kezében van, az valami kaja. Beleharapott. Nem az volt. Megnyugodott.
Ma megint csak egy kis minimálprogram volt, délelőtt itthon maradtunk (háromnegyed 8-ig aludtak!!!), alvás után meg ellátogattunk egy őrtoronyhoz, volt kilátás meg minden. 20 perc volt autóval, fiam 10 perc után már sírt, nem tudom, mi lesz így, meg mit tehetnék, hogy jobban bírja.

Holnap lesz egy hete, hogy itt vagyunk. Elég fárasztó a gyerekekkel, mert hiába nyaralás ez, egy csomó minden ugyanúgy történik, mint otthon. Boltba megyünk, mosunk, takarítani kell, a gyerekek időnként összekapnak, én még beteg vagyok, fiam meg elkapta. Az idő tényleg csodás, és jó itt lenni, de azért lesz minek örülni, mikor hazamegyünk. Például a stabil melegvíz, meg a szuper fűtés. Meg a szárítógép!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr6316373146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása