Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2020.03.26. 17:44 AnnGel

Mindennapok

Most olvastam, hogy a járvány június körül fog várhatóan csúcsosodni, ettől teljesen kifeküdtem. Azt hiszem abban reménykedtem, hogy ez május végére kifut. És nem is csak magamat sajnálom, hanem mindenki mást, romokban lesz a gazdaság, milyen lesz az élet ezután. Arról nem is beszélve, hogy csak nehogy betegek legyünk, nem is a vírustól félek, hanem attól, hogy begyullad a vakbelünk, aztán nincsen orvos, aki megműtsön. Férjem el akart menni kicsit motorozni, de lebeszélte magát, mert nehogy most legyen balesete, mert most nem kéne kórházba kerülni. De rohadt nyomasztó ez.

Továbbra is stresszvásárolok, a fonalak óta vettem egy habszivacs szőnyeget, alapvetően gyerekjáték, de igazából horgolt/kötött cuccok blokkolásához vettem (a kész, bevizezett darabot formára kell igazítani, és odagombostűzni, hagyni megszáradni, ennek főleg csipkánál van jelentősége). Ma pedig rendeltem egy kupac könyvet az Agavétól. tudom, hogy nem menthetek meg minden kiadót, de ennyit tudok hozzátenni a történethez.

Közben próbálok magamnak kialakítani valami rutint, amiben nem abból áll a szabadidőm, hogy a telefonomat pörgetem, egyelőre nem sok sikerrel. Reggelente próbálok kicsit tornázni (az anyatest projektnek van ingyenes homeoffice tornája), munkaidőből lecsípve, mert este már tök esélytelen, előtte meg a gyerekek miatt lenne nehéz. Most azt is kitűztem magamnak, hogy minden nap olvassak. Időm lenne rá, abból a kicseszett sok telefonnyomkodásból rengeteg idő összejön. Szóval most ezekre koncentrálok. Reggelente torna, esténként olvasás, a kettő között meg német nyelvű specifikációk értelmezése, és gyerekekkel hentergés. Végülis szuper az élet, nem kell soha sehova sietni, alig kell a háztartással foglalkozni, mi itt a baj? Sállállá.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr415560914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása