Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.12.16. 13:56 AnnGel

Történések, avagy #életem

Nem lett végül állásinterjú, lemondták, mert közben valaki betöltötte az üresedést.

Eldöntöttem, hogy ovit váltunk, úgyhogy végre ez a nyomasztó téma is lekerült a vállamról.

Kiderült fiamról, hogy horkol, ami megmagyarázza, miért alszik nyugtalanul és miért sír fel éjszakánként többször is.

Amúgy vannak más dolgok is, nem csak munkakeresés és ovipara meg horkoláspara, voltunk pl koncerten (Lóci játszik lemezbemutató), meg szerveztünk társasozást (Pandemic), előtte meg céges buli, ez így három egymást követő nap uhhh. Amúgy vicces, ez volt az első olyan év, hogy gyesen levő anyukákat is elhívtak a céges karácsonyi buliba, úgyhogy elmentem, találkoztam ismerősökkel, mindenkinek elmondtam, hogy amúgy januárban felmondok, úgyhogy vicces volt.

Rá vagyok kattanva egy új podcastra, You Are Not So Smart, most különösen ez az epizód jött be nagyon (Why pursuing the things we think will make us happy can make us sad and avoiding the things we think will make us sad can make us miserable), de eddig mindegyik nagyon tetszett, amit meghallgattam. Férjemet állandóan ezzel traktálom, hogy képzeld, mit hallottam benne, alig van más témám, mert hát amúgy túl sok izgalmas dolog nem történik velem, lássuk be.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr915354538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása