Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.01.27. 21:30 AnnGel

Pont pár napja mondtam magamnak, hogy időnként meg kell állni, és észrevenni, értékelni azt, amit olyan természetesnek veszünk. Például, hogy mióta nem betegedtek meg a gyerekek. Úgyhogy ennek örömére ma lerobbant mindkét gyerek, úgyis másfél hónapja már, hogy nem volt senkinek semmi baja. Szóval a jövő hetem nagyjából kuka torna és tanulás szempontjából. Még jó, hogy a bölcsis farsangi jelmezbe 0 energiát fektettem.

A héten elkezdtem nagyon tudatosan megtervezni a napjaimat, mit csinálok délelőtt, délután, este fektetés után. Sikerült tartanom a négy tornát, illetve minden nap foglalkoztam pythonnal kicsit. Haladás. Ezzel párhuzamosan kb nullára csökkent az olvasással töltött percek száma, illetve jóval kevesebb sorozatot néztem, de ez nem meglepő, az idő véges. Egyre jobban fontolgatom, hogy ismét megpróbálkozzam a hangoskönyvvel, mert 1) könyv 2) lehet közben kötni/horgolni. De mikor? Na mindegy.

Mozgalmas volt a hét, megnéztük az Ithakát a Katonában, szombaton pedig esküvőn, aztán lakásavatón voltam, fiam az apjával otthon bondingolt közben, lányom a nagyszülőknél töltötte a hétvégét.

Este fél 10, lányom fél órája elaludt, fiúbaba meg még fejen pörög, jaj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2514592458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása