Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.01.03. 17:18 AnnGel

2019-re

Igyekszem nem sok dolgot megfogadni, mert akkor úgysem tudom betartani.

  • befizettem az anyatest projekt Turbó+ programjára, ez is 6+1 hetes, heti 2-3 videót mindenképpen szeretnék lenyomni, az előző két program alapján nagyjából ez a reális. Vannak hetek, amikor a 4 is összejön.
  • az ünnepek alatt szüneteltettem a diétát, de nem éreztem jól magam tőle, sosem laktam jól, és mindig hamar megéheztem, ingadozó vércukorszint ftw. Amúgy egy hős vagyok, se szüleimtől, sem anyósoméktól nem hoztam sütit, mert ha van itthon, csak megeszem, és ez egy spirál, minél többet eszem belőlük, annál jobban kívánom.
  • és persze a tánc, de ez nem is fogadalom, idén lesz a 10. éve, hogy elkezdtem, nem idén tervezem abbahagyni
  • továbbra is szeretném kevesebbet nyomkodni a telefonomat, leszedtem a FB appot, így tényleg lényegesen kevesebbet pörgetem feleslegesen
  • a felszabadult telefonbaszkodós időmben többet szeretnék olvasni
  • úgy tervezem, hogy az év végén, vagy jövő év elején mennék vissza dolgozni. Mivel jelenlegi munkámat képtelenség lenne két hol-beteg-hol-nem gyerek mellett végezni, jó lenne valami rugalmas munka, aminél mindegy, hogy délben tudok leülni dolgozni, vagy este nyolckor, a lényeg, hogy a munka egy megadott határidőre készen legyen. Évek óta kacsintgatok a programozás felé, írtam is, hogy legutóbb a udemy-n vettem pár kurzust. Célom 2019-re, hogy a Phytonos kurzust végigcsináljam, illetve gyakoroljam a tanultakat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5414532306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása