Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.08.13. 21:50 AnnGel

Fogadalmak meg minden

Szóval az van, hogy itthon vagyok egész nap a fiúbabával, aki túl sok asszisztenciát nem kíván, eszik, nézelődik, alszik, 4-kor megyek a nagylányért bölcsibe, addig meg csak kettecskén. És persze szuper, tudok pihenni, meg éppen brioche kötést tanulok, de nem érzem túl jól magam, mert 1) folyamatosan nassolok 2) a telefonomon lógok.

Értem, melyiket miért csinálom, rengeteget eszem, 6 kilós már a fiú és belőlem hízik, nyilván meg kell ennem a plusz kalóriát, de közben ráálltam a mérlegre, és nem tetszett, amit láttam. Első terhesség előtt 60 kg voltam (tánc és légtorna mellett, szóval volt némi izmom, ami most nincsen), utána 64-re álltam be, onnan kezdtem a másodikat, és most 65-nél tartok. Persze tudom, hogy szoptatás alatt más, meg a melleim is gyerekfej méretűre nőttek, de jó lenne itt megállni.

Szóval az a nagy elhatározásom, hogy visszatérek az IR diétához, számolni nem fogom a CH-t, de alapanyagilag tartani kéne. Tudom, hogy nem nehéz, hónapokig csináltam, csak könnyű visszazuhanni a pilótakeksz-zabálásba. Az is fontos, hogy tartsam az 5-6 étkezést, mert jelenleg eszem reggelit, majd nassolok ebédig, utána eszem ebédet és csipegetek vacsoráig. Nem az a baj, hogy éhes vagyok, hanem az, hogy ahelyett, hogy leülnék rendesen enni, mindig csak eszem egy falatot. Egy keksz itt, egy kis mogyoró ott. Szóval ezt szeretném megszüntetni.

Emellé jön még a testmozgás, vagyis annak hiánya, továbbra is tombol a hőség, tegnap anyósoméknál alig aludt a baba, itthon meg a légkondis lakásban ma meg kb végigaludta a napot. Zavarja a meleg, nincsen szívem 32 fokban kirángatni. Megnéztem, hogy a közelben egy csomó konditeremben vannak este 8/fél 9-től órák, fürdetés után el tudnék menni. De azzal is előrébb lennék, ha itthon valami youtube videóra tornáznék kicsit első körben, csak rettenetes az önfegyelmem.

És akkor el is jutottunk a második pontig és az önfegyelemig. Telefont pörgetni a legegyszerűbb dolog gyerek mellett, hiszen sosem tudni, mennyi szabadidőd van, könnyen abba lehet hagyni. Pár hónapja már elegem lett magamból, leiratkoztam egy csomó tumblr-ről, kikövettem távolabbi ismerőseimet facebookon, beállítottam, hogy a telefonom notification bar-jában ne jelenjenek meg dolgok, és ne csippanjon a telefonom minden szarért. Erre most azt vettem észre, hogy így is állanódan előveszem, és belepörgetek az internetekbe, hátha történt valami izgalmas az elmúlt 10 percben. Segítek: nem. Akkor kezdett el végleg rosszul érinteni a dolog, mikor rájöttem, hogy nem tudok már 10 percet sem megszakítás nélkül olvasni vagy horgolni.

Persze azt is csinálhatnám, hogy egyszerűen lenémítom és félreteszem a telefont, messze magamtól. Csak éppen azon hallgatok podcastot, sokszor a horgolásmintákat is arról nézem, de most pl egy olyan könyvet olvasok, ehol elég sok az ismeretlen szó, és rá kell keressek azokra. Szóval azt próbáltam ki most, hogy telepítettem a telefonomra egy OffTime nevű appot, ami lezárja a telefont egy előre meghatározott időre, viszont megadhatok kivételeket. Több profilt is beállíthatok magamnak, pl horgoláshoz (ahol a pdf reader és a podcast addict engedélyezett) vagy olvasáshoz (ahol meg a chrome, hogy tudjak szavakra guglizni). Egyelőre jól működünk így, de döbbenet, hányszor nyúlnék így is a telefonomhoz.

Hát ezek vannak, szurkoljatok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5414179307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása