Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.05.20. 21:38 AnnGel

Még mindig nem - 39. hét

Nagyon jó hetem volt, mindenhova eljutottam, amit beterveztem, nem húzta keresztbe semmi váratlan betegség, ilyen is régen volt. Háromszor is eljutottam tornázni, legnagyobb meglepetésere még az egylábas nagylábujjfogás is megy, ami elég hardcore így dinnyehassal.

Voltak szabad estéink is, két nap egymás után is a Gozsduban voltunk, közben szerintem másfél éve voltam utoljára. Csütörtökön férjemmel és barátnőmmel vacsoráztunk arra, majd fél órát tekeregtünk a környéken, mire találtunk nekem cukormentes desszertet. Pénteken pedig Viddel ebédeltünk ott, aztán összeszedtük a picinnyt a bölcsiből, este pedig régi szép idők emlékére a Krimóban csapattuk, ahol mintha semmi sem változott volna, a galérián iszonyú meleg volt, a pultos meg este 9-re seggrészeg.

Szombaton aztán rendhagyó leány/legénybúcsúra is eljutottunk (rendhagyó, mert egyszerre egy helyen volt), ahonnan korán eljöttünk, ma meg megnéztük a Deadpool 2-t a moziban, örülök, hogy szülés előtt erre is sor került. Még az új Star Wars filmet kéne beleszuszakolni sűrű mindennapjaimba.

Közben próbálom kicsit módosítani a kislány fektetési/kelési idejét, egyelőre félsiker, pár napig működött, hogy 8-kor fürdés és aludt is vele 8-ig reggel, de pár nap után elkezdett újra 7-kor kelni, ettől persze este 7 felé szétesni, hát jó. Még nem adom fel, tök jó lenne, ha kicsit hosszabbak lennének az esték, több időnk lenne együtt, de ez legyen a legnagyobb probléma.

És pesze továbbra is vannak jobb napok meg rosszabbak, és amikor mindkettőnknek rosszabb napja van, akkor van némi balhé, kiabálás, meg nevelő célzatú vacsoramegzabálás (azóta nem engedi, hogy beleegyek a kajájába, eléggé megrázhatta a dolog).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1713989332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása