Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.05.02. 20:30 AnnGel

A mai napomat szerintem fél órán keresztül terveztem, mit mi után, hogy a lehető legkevesebb gyaloglással elintézzek minden, mindenhova odaérjek, tökéletesen kilogisztikáztam az egészet. Terveim szerint úgy nézett volna ki nagyjából, hogy:

  • gyerek bölcsibe
  • onnan posta
  • hazafelé bolt
  • gyors kerülő egy ATMhez
  • majd haza, mert fél 10-re ígérte magát az asztalos

Ehhez képest:

  • gyerek bölcsibe
  • a posta előtt derült ki számomra, hogy csak 9-kor nyit
  • a boltban nem volt az, amit venni akartam
  • a számlámra nem érkezett meg a pénz, amit fel akartam venni, úgyhogy az ATM felé már el sem mentem
  • az asztalos csak fél 11-re érkezett, ami azért volt ciki, mert délre fodrászhoz mentem

Amúgy heppiend, mert bár mindent úgy hagytam itthon, ahogy volt (fűrészpor, kosz, levágott lécdarabok), a fodrásztól nem késtem el, onnan el tudtam menni a könyvtárba visszavinni a nálam levő könyveket, hazafelé boltba is beugrottam (és kaptam, amit akartam), itthon kitakarítottam, a posta is belefért a mai napba, és a gyerek sem maradt a bölcsiben.

Persze iszonyú fáradt vagyok, a kicsike meg most tartotta az anyagyere! napját, értem, hogy most kicsit belőlem akart töltekezni, de valahol meg kell húznom a határokat, mert kergetni nem tudom, és hason sem tudok vele csúszkálni a parkettán így a 37. hétben.

De gondolom most már mindjárt nem lesz semmi dolgom, és feltett lábbal horgolhatok, ugye?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5113886026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása