Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.04.04. 20:27 AnnGel

22. hónap

Címkék: gyerek

  • ha köhögök, azt mondja, hogy kuc, ha tüsszentek, akkor azt, hogy hapci
  • mivel pelenkázáskor odaadom neki a cumiját, ezért időnként azt hazudja, hogy be van kakálva
  • ugyanígy mivel ezen kívül csak alváshoz kapja meg, ezért be szokta próbálni, hogy az ágyára mutogat, "alszom, alszom"; eleinte engedtem ennek, és betettem az ágyába, de nem volt jó taktika, mert ott is balhézott (hiszen otthagytam), ha kivettem, az sem volt jó, és elkezdett balhézgatni normál lefekvési időben is. Arra jutottam, hogy összezavarja, hogy valamikor kiveszem az ágyából, amikor bejelenti, hogy elég, máskor meg nem, szóval most következetesen csak akkor kerül a kiságyába, ha tényleg alvásidő van.
  • megtanult felmászni az étkezőszékekre, pár napig izgalmas volt, aztán leszokott róla
  • ha valamit nem tud, akkor kicsi shrugging emoji-vá változik, és hangot is ad hozzá: ¯\_(ツ)_/¯
  • megnevezi a színeket, a zöldet és a kéket még keveri, de ismeri a pirosat, barnát, lilát és a fehéret
  • állandóan megeszi az uzsonnámat, kétpofára kanalazza magába a natúr joghurtot meg a túrót
  • volt némi dráma abból, hogy nem viheti magával az összes plüssét bölcsibe, de aztán hamar elfogadta, és azóta elpápázik tőlük reggelente
  • kb két hétig volt izgalmas a motorozás, most már csak egy kicsit megy vele, és inkább gyalogol
  • kapott húsvétra egy játék babakocsit, jelenleg az a sztár
  • ezen kívül kedvenc játéka lett az öltözködés, egyelőre még rettenetesen bosszantja, de már ügyesedik
  • indokolatlanul szépen tartja a ceruzát és a kanalat, egyiket sem markolja, hanem rendesen fogja
  • megtanult várni, mindig mondom neki felemelt ujjal, hogy "várjál". Ezt teljesen átvette, úgyhogy mikor alkalmanként éjszaka megébred, és tejet kér, akkor már hozzáteszi, hogy "várjál!". És tényleg csendben vár, amíg elkészítem neki a tápot.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr4313810458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása