Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.03.17. 18:10 AnnGel

A közlekedésről

Tudom, hogy rengeteg embernek van több gyereke és mindenki meg tudja oldani a közlekedést, de ez nekem most nagyobb para, mint az egy szobában altatás. A kislány egyelőre főleg babakocsis, mert gyalog nagyon fegyelmezetlen. Még nem halad gyorsan, ami nem baj, mert 30 hetes terhesen nem akarnék rohangálni utána, viszont állandóan másfelé megy, visszafordul. Legtöbbször ennek az a vége, hogy fogom a teljes erőből ellenkező gyereket és belepasszírozom a babakocsijába. Amikor meg nincsen semmi dolgom délután, akkor rá szoktam hagyni, na ilyenkor tart egy órán keresztül a 300 méteres út.

Többen javasolták, hogy most már elég nagy a kismotorhoz, de attól csak gyorsabban fog az ellenkező irányba elhúzni, nem? Én meg szaladhatok utána terhesen/babakocsistól. Meg venni fogok testvérfellépőt a kistesó babakocsijára, de ahhoz is az kéne, hogy kooperáljon, mert ha nem akar jönni vagy nem arra, akkor megint csak bajban vagyok.

Mindenesetre bölcsiből hazafelé most már minden nap gyalog próbálom hazahozni, amikor meg már nem dolgozom, akkor be fogom vezetni, hogy reggel is már babakocsi nélkül megyünk. Kismotort meg veszek neki jövő héten és egy darabig csak zárt, körbekerített helyen tesztelem vele.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr1813748262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása