Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.11.18. 11:07 AnnGel

Most már biztos, hogy kiszültem az agyam

Egyben némi Arrival spoiler.

Mostanában az a szokásom, hogy amikor hallok filmről/sorozatról/könyvről, ami érdekel, akkor gyorsan hozzáadom egy egyre bővülő listához (könyvre moly.hu, többire meg google keep). Hetekkel ezelőtt felvéstem magamnak az Arrivalt, direkt nem olvastam el róla semmit, kerültem minden cikket. Megbeszéltem K. barátnőmmel, hogy elmegyünk, gyerek megfürdetve, vacsora, aztán dobbantás moziba. Baromira tetszett, és iszonyúan frusztrál, hogy nem tudom kibeszélni a férjemmel, mert ő meg jövő héten fogja megnézni, szóval addig magamban kell tartanom, de mindegy, tegnap késő este itt pityeregtem neki, jajj a szívem.

Na de vége a filmnek, end credits, felvillan, hogy Ted Chiang, wow, nem is tudtam, nahát, olvastam tőle már pár novellát, baromi jók voltak, nem is tudtam, hogy az ő sztorija alapján készült, tudtam volna, elolvastam volna előtte. Rákeresek, nahát, kijött magyarul, jé, brainoiz fordította.

Oh wait.

Ránézek a moly.hu-s listámra, hát ott figyel. Ted Chiang - Életed története, aztán beugrik, hogy erről brainoiz-zal beszéltünk is, hogy nemsokára kijön, leveleztünk róla, hogy ajánlja-e, mert központi téma a gyerek elvesztése, és hogy emiatt lehet, hogy necces. Én meg fenntartásokkal, de azért felírtam magamnak.

Majd teljesen elfelejtettem az egész levelezést, és elmentem gyanútlanul megnézni a filmet.

Asdasdasdasaódasdasd.

Na de SPOILER innentől, szóval nem az visel meg, hogy meghal a lánya, mert oké, érted, szar, de amikor azt hiszed, hogy az eleje szar, de legalább majd összejön egy faszival, erre kiderül, hogy nem az eleje, hanem a vége szar, és a végén egyedül fog maradni, mert férje elhagyja, lánya meg meghal, hát komolyan már.

Különben egy csomó kérdést felvet benne, hogy ha ezentúl bárki láthatja a jövőjét, az hogyan befolyásolja a világ folyását, meg innentől bejön az összes szokásos paradoxon is persze. 

SPOILER vége, na de amúgy jó, csak zsepit elő tényleg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8011971334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása