Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.11.04. 11:18 AnnGel

Instant agyvérzés

Én próbálom lazán venni ezt az egészet, sokat figyelem a gyereket, hogy jól érzi-e magát, és úgy látom, hogy igen. Boldog, mosolyog, elmélyülten dobol a lábával vagy kaprigál az ujjával, torna közben nevetgél, este gond nélkül elalszik, reggel nyugodtan ébred, általában úgy találok rá, hogy éppen játszik. Ezért is abszurd, hogy mennyire el tud bizonytalanítani az orvos és a védőnő.

Elfogadom, hogy ők a szakemberek, de ők csak havonta egyszer látják, és a mérésekből következtetnek. Tegnap vittem tanácsadásra, és hogy hát nem hízott eleget. Igaz, előtte meg elég sokat, de az elmúlt négy hétben nem eleget. És hogy mennyit és mit eszik. Nem eszik annyit, mint súlya szerint kéne. Hatszor kéne ennie, nem ötször. Erre nézek, hogy hát nem éhes. Amikor éhes, etetem. Sírna, ha éhes lenne, felébredne éjszaka enni. Hát, meg kéne valahogy oldanom, hogy többször egyen. Vagy többet. Adtak egy zacskó tápkiegészítőt, valami rizsliszt alapú cuccot, hogy adjam neki kanállal vagy a tejet turbózzam fel vele, hogy hízzon kicsit. Két hét múlva menjek vissza súlykontrollra.

Ez sokkolt, teljesen magamba zuhantam. Tényleg nem venném észre, hogy éhes? Hogy nem eszik eleget? Racionális embernek tartom magam, és érzem, hogy ez abszurd, de közben meg ???!??

Szóval eljutottam odáig, hogy elviszem a teljesen egészséges és vidám gyerekemet egy másik orvoshoz, hogy megnyugtasson, és megmondja nekem azt, amit igazából már most is tudok.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3511929431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása