Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.06.07. 00:55 AnnGel

Nagy terveim vannak holnapra. Több, mint egy hete nem voltam kinn, azt sem tudom, milyen idő van, vagy hogy eljött-e közben az apokalipszis. Na de holnap! Holnap el fogok menni boltba, legalább fél órát az utcán leszek.

Közben történnek ilyen "első" dolgok. Egy hete van még csak gyerekem, de már szart be pelenkázás közben, hányta le a férjemet, és bukott akkorát 10 perccel elalvás után, hogy a fülébe is ment, és le kellett mosdatnunk, meg átöltöztetnünk, amitől persze nagyon felébredt. Micsoda skillset kéremszépen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr128785472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása