Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.03.10. 16:12 AnnGel

Na jó, ez a vádligörcs iszonyú idegesítő. Amikor szerencsém van, akkor felébredek még azelőtt, hogy teljesen összehúzná a görcs, de ma nem volt ekkora mákom, és mire észbe kaptam, addigra már nem tudtam magamnak visszafeszíteni. Felébresztettem a férjemet, hogy segítsen, a nagy együttérzésében azonnal vissza is aludt, én meg még legalább tíz percet kínlódtam, mert valahányszor lazítottam, újra elkezdett görcsölni. Hát ezt a hülyeséget, komolyan már, erről tényleg nem volt szó.

Közben elkezdtem kipakolni a céges szekrényemből, kezembe kerültek a beléptetős papírok meg az első jegyzeteim három évvel ezelőttről. Befejeztem az utódommal az átadás-átvételt, töröltem a rendszeres megbeszéléseimet, összeírtam egy címlistát, hogy kinek küldök ki goodbye note-ot, meg elkezdtem a búcsúzkodást, mert valakivel nem is találkozom jövő héten már. Egészen elérzékenyültem, szeretem itt az embereket, jó itt dolgozni, szórakoztató kollégákkal vagyok körülvéve, közös ebédek meg időnként bundás kenyér reggelik. Aztán persze közben kapom a leveleket, meg jönnek elő új ügyek, új problémák, és ilyenkor rájövök, hogy de marha jó, hogy ezzel már nem kell foglalkoznom, jaj de nem fog hiányozni. Azt hiszem erre szokták mondani, hogy mixed feelings.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr898460580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkEdem 2016.03.10. 19:57:53

Tudom, hogy sulyossagfuggo, de nekem vadligorcsre ebredeskor az szokott segiteni, ha csakazertis raallok es jarkalok. Persze fal mellett, hogy ne padlonyalas legyen belole.

AnnGel 2016.03.11. 09:18:34

Köszi, legközelebb megpróbálom. Kaptam olyan tippet is, hogy álljak rá lábujjhegyre, de elvileg pont, hogy az ellenkező irányba kéne feszítenem, szóval nem tudom, hogy ez hogy működhet.
süti beállítások módosítása