Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2015.05.29. 09:58 AnnGel

Alvásról és bulizásról

Szeretném minden olvasómat megnyugtatni, hogy túléltem az este 11-kor kezdődő fellépést, nem volt egyszerű, aludnom kellett előtte délután, aztán innom némi energiaitalt, de jól sikerült. Az estét a tánctanár mentette meg, mert a DJ, akivel előre megbeszéltük, hogy milyen számokra fogunk táncolni well... nem hozta el azokat a számokat. Úgyhogy tabletről ment a bulinak a táncolós része, mármint komolyan, nem is értem, mit gondolt, de ne is menjünk bele.

Ha már késő esti bulik: úgy alakult (??), hogy pünkösdvasárnap egy tárnoki volt kőfejtőben tartott tüctücbuliban találtam magam, mert ennyire meggyőzhető vagyok. Sok ismerősöm mondta, hogy ők is mennek, és milyen hangulatos, mert sziklafalra vetített képek (és tényleg!), odavisz a partibusz este és reggel jönnek értünk.

én: Akkor ez ilyen ottalvós?
többiek: *röhögés*

A zene még csak-csak, de én nem bírom ezt a reggelig bulizást, képtelen vagyok rá. Sóhajtozhatnék, hogy öregvagyokénmárehhez, de ez nem a kor, ez nekem soha nem is ment. Én szeretnék jó helyekre menni, a barátaimmal együtt bulizni, én azt sem bánom, ha a zene szar, de kezdjük el 9-kor és hadd menjek haza hajnali egy után aludni. A csapat nagy részével nem is találkoztam, mert fél kettőkor leléptünk (kocsival mentünk végül), mások meg három körül érkeztek és reggel nyolcig ropták.

Ehhez még az is hozzájön, hogy éjjel kettőkor van a holtpontom, és ha azután fekszem le, akkor nagyon rosszul alszom, megébredek, sokáig sem tudok aludni, és rosszul vagyok egész nap utána. Miért nem lehet korábban bulizni? Miért alakult ez így, és kinek áll ez érdekében??!!44?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr197500306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása