Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2015.01.29. 17:02 AnnGel

Pár napja még Dublinban sétálgattunk a szélben (de nem esőben!), tettünk egy nagy kört Howthnál, elkirándultunk Belfastba (jobbkormányos autó! baloldali közlekedés! balrakisívben, jobbranagyívben), sokan aludtunk kevés helyen. Szomorúan jöttem haza, jó volt máshol lenni, mást csinálni, másnap hullafáradtan az irodában azon filóztam, mennyire nincsen nekem ehhez kedvem.

De legalább elkezdett esni a hó. A cégnél két hétig nálam voltak az indiai kollégák, egész végig a havat várták, persze akkor nem volt. Lelkesen mesélték, hogy a reptérre kifele menet már esett pár szem, láttak havat, láttak havat.

Mostanában állandóan fáradt vagyok, legalábbis fáradt a munkához, vagy hogy rendet tartsak a lakásban, elpakoljam a szarjaimat, felkeljek reggel, felöltözzek, kimenjek a villamoshoz. Szelektív fáradtság ez, mert tánc meg a karika teljesen rendben van, érdekes.

Az esküvőhöz megszerveztük a fő dolgokat, van helyszín, ruha, zene, fotós, innentől hátradőlök, most jó vagyok egy darabig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr687121541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása