Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.12.10. 17:14 AnnGel

Kurvára nem meglepő módom múlt héten pusztulat és döghalál volt a munka, de péntekre legyőztem minden, minden megválaszolva, review, teszt, sign off, kimerültség, boldogság, ezismegvolt.

Ma persze kiderült, hogy amit leteszteltünk az valahogy mégsem működik, mármint részenként igen, de összerakva valahogy mégiscsak egy nagy fos, persze lehetne rosszabb is, kiderülhetett volna januárban go live után is, szóval kicsit örülök, közben meg belül meghalok. Meg persze mérges is vagyok, mert ha az olaszok esetleg nem délután szólnak, hogy másnaptól nincsenek, akkor talán le is teszteltük volna teljesen ugyebár.

Persze közben elegem van másokból is, mindenki hülye, csak én vagyok helikopter, folyamatosan fejben kell tartanom egy kollégám feladatait és nyektetni, hogy megcsinálta-e, ez azért eléggé fárasztó egy idő után, sokat segítene, ha csinálná magától a munkáját.

Meg aztán persze az indiai tesztelők is panaszkodnak a dél-afrikai tesztelőkre, hogy nem jók, de az egy olyan pillanat volt, amikro úgy éreztem, hogy összeomlik a téridő és beszippant egy fekete lyuk annyira abszurd.

És amúgy igen, nem is tudom, ki a rosszabb, most éppen az dél-afrikaiakat gyújtanám fel a gecibe, mert ők akarnak tesztelni, szanaszéjjel meetingelem magam velük, kötözködnek, aztán nem csinálják meg azt, amit kéne, és végül néznek rám, hogy akkor megcsinálom-e mégis én a tesztelést.

Persze felváltva gyűlölök különböző nemzeteket, a németek mindenbe belekötnek, az olaszok megbízhatatlanok, a spanyolok mindent hörögve számonkérnek, de közben nem csinálnak semmit, a dél-afrikaiak szintén, csak a káoszfaktor nagyobb, az indiaiak meg kedvesen bólogatnak, de aztán mégsem értik. Szoktam panaszkodni a főnökömnek, aki annyit szokott ilyenkor mondani, hogy "italians" vagy "africans" vagy éppen "indians" és együttérzően széttárja a kezét. Ez sem segít.

Az már csak a lájtosabb pillanatok egyike, mikor a hat indiai csapat egymásnak küldözgeti, hogy vajon mi lehet a hiba, mindenki teljesen tanácstalan, már a huszadik e-mail megy, erre belenézek, és látom, hogy valaki ütött egy space-t az egyik számsor elé, és azért nem jó. Ti is minek vagytok.

Ha mindig mindenki csinálná a dolgát, és mindenki okos és értelmes lenne, akkor nem lenne munkám, szóval veszek egy nagy levegőt, iszom egy kávét, mert ez a dolgom, ez a munkám, ez a dolgom, ez a munkám, ez a munkám, ezamunkámezamunkám.

Köszönöm, hogy elmondhattam.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr56900491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása