Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.06.13. 22:52 AnnGel

A tegnapi nap teljesen szürreális volt, már nem azért, mert a mesteremberek háromnegyed órás késéssel állítottak be és ezért lemaradtam a táncomról, hanem mert koncertre mentünk utána a Kék Lóba. Fél 9-re volt kiírva, 10-kor el is kezdődött (ez egy ilyen késős nap volt), egy ponton a gitáros eddát kezdett el pengetni, az énekkel beszállt egy srác az ablakon keresztül, és lenyomtak egy számot együtt. Valamikor később már kicsit világzenés lett a hangulat, és megjelent egy fuvolás, aki kicsit imprózott a koncert közben, ekkor már eléggé elszundítottam, mert éjfél után jártunk, de aztán csak ültem döbbenten, hogy nem értem, mi történik. Bár nem tudom, mit vagyok így meglepődve, szimplás fellépésen is előfordult már, hogy jött valaki a fúvós hangszerével, hogy a dobszólóra tolna valamit, de táncoljunk nyugodtan.

Szóval asszem csak egy szokásos este a Kazinczy utcában.

Ma meg nyomtam egy eszpresszót a cappuccino-ba, hogy valamennyire használható legyek, ez annyira jól sikerült, hogy még rúdra is elmentem munka után, elképesztő vagyok, de most komolyan.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr186300355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása