Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.11.27. 10:15 AnnGel

Egyedül töltöttem a hétvégét, de kihasználtam az időt, pénteken megnéztem egy másik rúdtáncstúdiót, szombaton elmentem jógázni (36 °C, minden ászanát 21 lélegzetvételig kitartós), szombat este pedig próba meg fellépés. Némi technikai nehézséget leszámítva nagyon jól sikerült, lettek videók, meg minden. Vasárnap aztán leginkább csak itthon pakolásztam, válogattam a táncos cuccokat, átnéztem a papírjaimat, meg Family Guy és South Park maratont tartottam.

Nagyon élveztem, hogy múlt héten négyszer is el tudtam menni mozogni, érzem, hogy erősödöm, egyre kevésbé van izomlázam, erre kedd reggelre teljesen lerobbantam, itthon vagyok, teamérgezésem van, gyengének érzem magam. Nem ér.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr965660233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása