Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.10.11. 15:07 AnnGel

Konzumidióta

Szeretnék venni egy magasszárú, de nem túl trampli bakancsot télire, meg egy elegáns, magassarkú(bb) csizmát, hogy legyen elegáns lábbelim is. Ezzel a lendülettem kihajítanám a már legalább 5 éves csizmámat, aminek szét is tapostam már a belsejét, és az előző telet is már neccesen húzta ki (főleg, hogy kb fél évig minden nap azt hordtam).

Szeretnék egy tefal wokot is, vagy valami más megbízható és tartós teflon edényt, és így végre megszabadulhatnék attól a két másiktól, amit most jobb híján használok, de mindig leragad az aljára bármi, amit sütök benne, bármennyi olajat használok, bárhogyan csinálom.

Kell egy tisztességes irodai szék is otthonra, hogy kényelmesen tudjak majd dolgozni.

Ezzel szemben ma vettem egy nagy doboz neocitrant, strepsilset, c-vitamint, és tegnap orrcseppet a füldugulásra. Bár ezekre is ráköltöttem egy wok árát, valahogy nem okozza ugyanazt az örömet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr265563308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása