Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.09.13. 14:39 AnnGel

Nyaralást is túléltük, vegyes élmény, a idő jó, a kaja szar, lealkudtam tizedére egy nyakáncot, vettem egy szép batikolt ruhát, sétáltunk rengeteget, de hevertünk strandon is. Robbantunk le szakadó esőben taxival, hogy aztán átüljünk egy másik, tömött kocsiba egy rakás helybélivel egymás ölében, miközben arab slágerek szóltak. Jó volt ott lenni, de jó végre itthon is, ahol nem várunk 40 percet egy buszra, ami majd talán jön, és nem zaklatlan a taxisok, hogy menjünk velük össze-vissza hablatyolva arról, hogy nem jár ám a busz, mert sztrájk van.

Elolvastam a The Bell Jar-t, a Dexter 3. kötetét és a Mile 81-et is Kingtől.

A héten én is bekerültem az ügyeleti körbe, már elég ideje vagyok a cégnél ahhoz, hogy időnként nekem is ügyelnem kell másnap reggelig. Szerencsére jár vele másnap egy homeoffice, amit nagyon hasznosan el tudok tölteni, például mosok, vagy törött ablaküveget cseréltetek. Meg persze dolgozom.

Most leginkább álmos vagyok, a tegnapi tánc kicsit megviselt, aztán ittam egy fröccsöt is a szokásos társasággal. Hétvégén fellépés, próba, fejdíszkészítés.

Hát ennyi kedves naplóm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr625510953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása