Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.06.01. 17:07 AnnGel

I wish there was a way to know you're in your good old days, before you've actually left them

Tudom, hogy süt a nap és ilyenkor vétek otthon ülni, de nagyon jól esik. Ma négy és fél órán keresztül néztem a sorozataimat, befejeztem a The Office-t (és nem is lesz több, fáj a szívem), és bedaráltam a Cougar Town első évadját. Aztán csak kimerészkedtem a szabadba, egészen a szemközti boltig, de elég is volt a külvilágból mára. Csináltam borsófőzeléket, ami jó, mert szeretem, és régen nem ettem már, de most van egy lábossal, boldog vagyok.

Megbeszéltem az ingatlanossal, hogy szóljon már azelőtt, hogy bejárna a lakásomba (megbeszéltük, hogy szabadon mutogathatja az érdeklődőknek, amikor csak akarja), most végre szólt előtte, erre meg felkapcsolva hagyta maga után a villanyt. Hülyék mindenütt.

Csütörtöki sörözésen nagyon ügyesen csak keveset ittam, viszont hiába, mert nem aludtam eleget, így a pénteket a monitorom mögött zombulva töltöttem az irodában. Próbáltam némi produktív munkát végezni, kevés sikerrel, de később aztán felidegesítettek, ami egész hatékony ébresztő.

Most éppen sorozatnézés és olvasás között vacillálok, nehéz döntés, na.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr715339130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása