Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.05.16. 19:05 AnnGel

Nem történnek mostanában izgalmas dolgok, ez nem azt jelenti, hogy semmi sincsen, csak nemtom. Olyan apróságok feldobnak, hogy nyílt velem szemben Tesco, így nem kell 5 percet sétálnom a másikhoz, hanem csak ide szembe 2 percet. Sírni fogok, mikor el kell innen költöznöm. Szombat esti partyhardként pedig vettem magamnak egy cidert a sorozatnézéshez, beraktam a fagyasztóba, majd teljesen megfeledkeztem róla. Szomorú cider. Meglepően produktív volt a hétfői napom, spontán iszogatás munka után, aztán otthon másfél óra alatt befejeztem a koreográfiámat, azóta sem csináltam semmi értelmeset.

A munkahely továbbra is csodás, ami nem jelenti azt, hogy ne rohamoznának meg nosztalgiahullámok a régivel kapcsolatban, de ilyenkor csak megkérdezem a pasimat, hogy mi a helyzet, és kapásból nem vágyom már rá annyira. Amúgy pont múlt héten volt egy olyan pont, amikor rájöttem, hogy az egész épületben nincs egy olyan ember sem, aki konkrétan dolgozna, hanem mindenki támogat valamit, és messze vagyunk a kézzel fogható üzlettől. Hogy ez most jó-e vagy sem, majd kiderül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr575295788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása